اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

سامانه نت سنج پلاس ارزیابی اپراتورها را درمحلات انجام می‌دهد

معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه عملکرد سامانه نت سنج پلاس سال آینده افزایش می یابد، گفت: ۶ ماه دیگر این سامانه ارتقاء خواهد یافت و ارزیابی‌های آن براساس مناطق و محلات خواهد بود.

سامانه نت سنج پلاس ارزیابی اپراتورها را درمحلات انجام می‌دهد

حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه اطلاعات سامانه نت سنج پلاس محله محور می شود ،گفت: بنا داریم به سمت جزئی‌تر کردن اطلاعات اپراتور‌ها بپردازیم . فاز بعدی در سامانه نت سنج پلاس این است که تا  ۶ ماه دیگر اطلاعات از نظر کیفیت و خدمات براساس مناطق و محلات انجام شود.

* اجزای کیفیت اپراتور‌ها با شاخص استاندارد در سامانه مشخص است

وی افزود: یکی از ویژگی‌های این سامانه این است که نظرات مردم به صورت نموداری در سایت در اختیار آنها قرار دارد زیرا اجزای کیفیت اپراتور‌ها مشخص شده و فرمول و شاخص آن استاندارد است.

* گزارشات مردمی طبق داده‌های آماری در سامانه منتشر می‌شود

فلاح جوشقانی تصریح کرد: نزدیک به یکسال و نیم است گزارشات مردمی را هفتگی در سایت می گذاشتیم اما با راه اندازی این سامانه دیگر این توانایی وجود دارد که اطلاعات و گزارشات مردمی جمع بندی شده و طبق داده های آماری در سامانه منتشر می‌شود.این در حالی است که تا قبل از طراحی سامانه نت سنج پلاس مردم از طریق تلفن ۱۹۵ انتقادات و شکایات خود را اعلام می‌کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول