اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

رزاز رفت / قدمگاهی مدیر جدید فرودگاه بجنورد شد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمدابراهیم قدمگاهی را به‌عنوان مدیر فرودگاه بجنورد منصوب کرد.

رزاز رفت / قدمگاهی مدیر جدید فرودگاه بجنورد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری به دلیل تعهد، سوابق و تجربه‌های قدمگاهی، وی را به عنوان مدیر جدید فرودگاه بجنورد منصوب و اظهار کرد: امید است مدیر جدید فرودگاه بجنورد با استفاده کامل از ظرفیت‌های موجود تمام توان و تجارب خود را در جهت پیشبرد اهداف شرکت و برنامه‌های توسعه استان به‌کار برد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: ازجمله مأموریت‌های قدمگاهی در این ابلاغ می‌توان به استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی مؤثر با شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی- امنیتی و دیگر مجموعه‌های مرتبط با خدمات فرودگاهی، توسعه کار تیمی، افزایش مهارت‌ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص ضمن تأکید بر شناسایی و به‌کارگیری نیروهای مستعد و جوان باهدف همتا پروری و کادر سازی اشاره کرد.

وی گفت: در این ابلاغ همچنین بر نگهداری اصولی زیرساخت‌های موجود و بهره‌برداری مؤثر و اقتصادی از ظرفیت‌های فرودگاهی، توسعه کسب‌وکارها و وصول به‌موقع درآمدها با تأکید بر انضباط مالی، اجتناب از اتلاف منابع، کاهش هزینه‌ها، رعایت دقیق قوانین و مقررات و هماهنگی کامل با ستاد شرکت و نیز تعامل مؤثر با مسئولان ارشد استان به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های فراهم‌شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی از مناطق مختلف تأکید شده است.

پیش‌ازاین سید مهدی رزاز، مدیر فرودگاه بجنورد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول