اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

خدمات هوش مصنوعی اریکسون برای ارتقای خدمات به مشتری

شرکت اریکسون برای ارتقای خدمات رسانی به مشتریان خود قصد دارد از هوش مصنوعی بهره بگیرد. هوش مصنوعی برای بهبود خدمات اتوماسیون اداری اریکسون نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خدمات هوش مصنوعی اریکسون برای ارتقای خدمات به مشتری

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، اریکسون از فناوری هوش مصنوعی برای بهبود ارتباط با مشتریان ودریافت بازخورد آنها، کنترل دقیق تر کیفیت خدمات ارتباطی و بهینه سازی برخی خدمات دیگر بهره خواهد گرفت.

 

هوش مصنوعی علاوه بر ارتقای سیستم های اتوماسیون به منظور بهبود خدمات تجزیه و تحلیل رضایت مشتریان، بررسی دقیق تر داده های جمع آوری شده از مشتریان و بررسی و پیش بینی تبعات استفاده از فناوری های جدید مانند خدمات نسل پنجم، تحولات دیجیتال و غیره مورد استفاده خواهد بود.

هوش مصنوعی می تواند بررسی ثبات سیستم و شبکه های ارتباطی را به شکلی جامع تر ممکن کند و سرعت شناسایی حوادث مخابراتی را ارتقا بخشد. در نتیجه سرعت جمع آوری اطلاعات و حل مشکلات تا 35 درصد افزایش می یابد و شناسایی و حل مشکل با استفاده از هوش مصنوعی در عرض حداکثر 5 دقیقه ممکن می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول