اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهید سلیمانی نمونه برجسته تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود

امام جمعه جزیره هرمز گفت: شهید سلیمانی نمونه برجسته تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود که همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذراند و راه وی متوقف نخواهد شد و ادامه خواهد یافت.

شهید سلیمانی نمونه برجسته تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره هرمز، حجت‌الاسلام فتح‌الله بهزادی در خطبه‌های سیاسی و عبادی این هفته جزیره هرمز با اشاره به پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی همان‌گونه که در این راهپیمایی لبیک به ندای رهبری گفتند، در انتخابات مجلس یازدهم نیز پای صندوق‌های رای آمده و با انتخاب فرد اصلح مجلس انقلابی تشکیل می‌دهند.

وی با تشریح اهمیت جایگاه مجلس شورای اسلامی و انتخاب نماینده مجلس بیان کرد: در انتخابات این دوره از مجلس باید بتوانیم مجلسی در تراز انقلاب اسلامی ایران رقم بزنیم.

امام جمعه جزیره هرمز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در حوزه مسائل اقتصادی و جنگ اقتصادی بیان کرد: در انتخابات کسی را که انقلابی و جهادی است و برای کار کردن شب و روز نمی‌شناسد و نظارهگر رفتار مسؤولان باشد و اولویتش حل مسائل معیشتی و اقتصادی باشد انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام  بهزادی ادامه داد: بایستی عزت، استقلال، وضعیت اقتصادی و معیشتی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنند.

وی به فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: مقام مادر، جایگاه والایی است که باید هر روز و ساعت، قدردان زحمات آن‌ها باشیم و مقام همسران خود را نیز گرامی بداریم چراکه تکامل زندگی با وجود زنان امکان‌پذیر است.

خطیب جمعه هرمز افزود: امروز ضرورت دارد حد زن مسلمان را درست تشخیص دهیم؛ امام خمینی(ره) فرمودند: روز ولادت حضرت فاطمه (س) را می‌توان روز رهبر نامید چراکه اگر ایشان مرد بودند به‌طور قطع پیامبر و رهبر بودند اما امروز نیاز جامعه این است که بداند مادری، همسر و زن خانه بودن یعنی چه و این مسأله کوچک شمردن یا تحقیر نیست بلکه یک عزت و بزرگی به‌شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام  بهزادی با تبیین شخصیت و مکتب سردار سلیمانی بیان کرد: وصیت‌نامه این شهید بسیار پرمحتوا بوده و در آن بر ولایتمداری تأکید زیادی شده است.

وی افزود: شهید سلیمانی نمونه برجسته تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود که همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذراند و راه وی متوقف نخواهد شد و ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول