اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حضور حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح 2 اصل قرآنی است

امام جمعه قشم حضور حداکثری مردم در انتخابات و گزینش نامزد اصلح را 2 اصل قرآنی دانست و گفت: شخص اصلح زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

حضور حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح 2 اصل قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: از مصادیق تقوای سیاسی آن است که نامزدهای انتخاباتی و حامیان آن‌ها، تقوای الهی را معیار فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه تمامی تبلیغات انتخاباتی باید در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شود، افزود: عملکرد بر خلاف این اصل بیانگر ضعف نامزدها در تقوای سیاسی است.

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به سوره شوری، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم و انتخاب شخص اصلح 2 اصل قرآنی است که باید در انتخابات پیش روی مدنظر قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم کاندید اصلح را شخصیتی خدامحور، مومن و دارای ایمان واقعی دانست و گفت: مومن آن کسی است که ولایتمدار، دلسوز مردم، مدافع اسلام و ارزش‌های اسلام بوده و از دشمن نمی‌هراسد.

وی توکل به خداو اعتماد به وعده‌های الهی را از دیگر شاخصه‌های کاندید اصلح برشمرد و اضافه کرد: نامزدی را می‌توان اصلح دانست که در برابر فساد و منکرات موضع‌گیری کند و قوانینی را به تصویب برساند که در جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن کارایی داشته باشد.

امام جمعه شهرستان قشم خاطرنشان کرد: در یک جمله می‌توان فردی را اصلح دانست که زمینه‌ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) انسانی دارای تمامی صفات یک انسان کامل است.

وی در تبیین جایگاه آن حضرت(س)، افزود: حضرت فاطمه(س) در کلام خاتم الانبیا(ص) به عنوان سرور و افتاخر تمام زنان عالم در دنیا و آخرت معرفی شده است.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: غرب با صنعتی شدن و نیاز به نیروی کار ارزان، زنان را برای فروش محصولات خود به ابتذال کشاند و این اقدام را می‌توان بزگترین خیانت به بشریت برشمرد زیرا فساد زن باعث فساد جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: غرب که هم اکنون برای خروج از وضعیتش راه حلی ندارد به دنبال فراگیر کردن اشتباه خود و تسری آن در کشورهای اسلامی است.

وی تاکید کرد: بهترین عزت و آزادی برای زنان در مکتب اسلام و الگوبرداری از حضرت فاطمه زهرا(س) قرار دارد.

امام جمعه شهرستان قشم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بیانگر بصیرت و زمان‌شناسی دانست و اظهار داشت: تکرار این حضور در پای صندوق‌‎های رای سیلی دیگر بر سیمای استکبار جهانی خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم بیان کرد: شهید سلیمانی یک فرد نبوده بلکه همان مکتب خمینی کبیر(ره) و امام خامنه‌ای است که برخی از معیارهای این مکتب در وصیتنامه آن شهید مطرح شد.

وی «اخلاص»، «ولایتمداری» و «پاسداری از نظام اسلامی» را سرآمد شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول