اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مردم یاری دریادلان نیروی دریایی/ سفیدپوشان ارتشی به کمک مردم گرفتار در برف شتافتند

در پی بارش برف و ایجاد بحران در گیلان نیروها و استعداد لجستیکی نداجای گیلان به یاری مردم و مسافران درگیر در برف شتافتند.

مردم یاری دریادلان نیروی دریایی/ سفیدپوشان ارتشی به کمک مردم گرفتار در برف شتافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دریادلان مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت همراه با سایر یگان‌های امدادی به کمک مردم مانده در برف و کولاک شتافتند.

در جریان بارش برف و ایجاد بحران در سراسر استان یک دستگاه کامیون حامل مواد غذایی، گرمایشی و سوخت و یک گروهان از دانش آموزان درجه‌دار به محور فومن به سروان اعزام شدند.

سپیدپوشان دریادل نیروی دریایی ارتش در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) علی‌رغم کمک مردمی به ماشین‌های در مسیر مانده یک هزار بسته غذایی، ۲۰۰ تخته پتو، ۳۰۰ لیتر بنزین، یک هزار قرص نان و سایر مواد غذایی و گرمایشی به مردم و مسافران گرفتار در برف اهدا کردند.

علاوه بر کمک‌های غیر نقدی و امدادی نیروی دریایی ارتش، دریادلان همچنین یک دستگاه بالابر و دو دستگاه لودر نیز جهت بازگشایی مسیر در اختیار شهرداری رشت قرار دادند.

مردم یاری یگان‌های نداجا به مردم و مسافران

امیر دریادار آریا شفت رودسری در حاشیه امدادرسانی نیروی‌های مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: علاوه بر مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم، همکاران ما در منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) انزلی، مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل و آمادگاه ناوگان شمال منجیل در راستای کمک به هم‌وطنان و مردم مانده در برف اقدام به اسکان اضطراری، پذیرایی، اعزام بالگرد، اعزام خودروهای امدادی، کمک‌های پزشکی و چندین دستگاه بولدوزر و برف‌روب به مناطق شرق، مرکزی و غرب گیلان اعزام شده است.

 

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با اشاره به خدمات رایگان انتقال مسافران و مردم در سطح شهر، افزود: از روز گذشته ما در شهرستان رشت چهار دستگاه خودروی مینی‌بوس را جهت جابجایی و انتقال رایگان مردم و مسافران پیش‌بینی کرده‌ایم که در سطح شهر مشغول گشت زنی هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول