اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ساکنان چهار روستا در هرمزگان بعد از 2 ماه از سیل هنوز در چادر زندگی می‌کنند

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس گفت: ساکنان چهار روستا در استان هرمزگان پس از گذشت 2 ماه از وقوع سیل هنوز در چادر زندگی می‌کنند و با یک بارندگی کوچک همه زندگی آنها زیر آب می‌رود.

ساکنان چهار روستا در هرمزگان بعد از 2 ماه از سیل هنوز در چادر زندگی می‌کنند

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌گفت: پس از گذشت 2 ماه از وقوع سیل در استان هرمزگان، ساکنان چهار روستا از این استان هنوز در چادر زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم این روستا شرایط بسیار سختی را سپری می‌کنند، افزود: تا باران اندکی می‌آید، همه وسایل و زندگی این روستائیان زیر آب می‌رود و وضعیت بسیار نگران‌‌کننده‌ای را سپری می‌کنند و بعضاً شب‌ها از ترس وقوع بارندگی‌های اخیر و سیلاب نمی‌توانند بخوابند. 

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: در دولت مصوب شده تا مکان دیگری برای اسکان دائمی این روستائیان درنظر گرفته شده و کار ساخت واحدهای مسکونی آنها در مکان‌های جدید آغاز شود که هنوز بودجه برای این منظور تخصیص داده نشده و کار عملاً شروع نشده است. 

ذوالقدر خاطرنشان کرد: مشکل دیگر راه‌های روستایی است که به دنبال وقوع سیل تخریب شده و هنوز پس از گذشت سه ماه از سیل هنوز بازسازی نشده است و مردم این مناطق با مشکلات زیادی در زمینه راه و مسکن مواجه هستند. 

وی در پایان گفت: از رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزرای مربوطه درخواست دارم تا به طور جد به مشکل سیل‌زدگان استان هرمزگان رسیدگی  و نسبت به بازسازی واحدهای مسکونی آنها اقدام کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول