اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تحصیل بیش از 80 هزار دانش‌آموز در مدارس مؤسسه رزمندگان اسلام

مدیرعامل مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام گفت: بیش از 80 هزار دانش‌آموز در مدارس مؤسسه رزمندگان اسلام در 550 مدرسه تحصیل می‌کنند.

تحصیل بیش از 80 هزار دانش‌آموز در مدارس مؤسسه رزمندگان اسلام

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی فاطمی‌نژاد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ارتقای سطح علمی کادر مدرسه و مشارکت دانش‌آموزان در مدارس زیر مجموعه مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام در اولویت قرار می‌گیرد.

مدیرعامل مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام با اشاره به اینکه مجموعه علمی- آموزشی رزمندگان خدمات این مؤسسه را در دو بخش نخبگان و بخش محرومان و افراد کم برخوردار ارائه می‌دهد، بیان کرد: نگاه محرومیت‌زدایی علمی و آموزشی در مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام وجود دارد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در مدارس مهارت‌آموزی را فرا می‌گیرند، عنوان کرد: این مهارت‌ها ناظر بر اشتغال است.

فاطمی‌نژاد با اشاره به اینکه استعدادسنجی، هدایت تحصیلی و شغلی به مراکز صنعت، تولید و مراکز دیگر معرفی می‌شود، بیان کرد: دانش‌آموزان برای آینده شغلی می‌توانند امور را دنبال کرده و جویا باشند.

مدیرعامل مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام با بیان اینکه تلاش شده با طرح‌های اجرایی مختلف دانش‌آموزان را از کنکورمحوری صرف خارج و  وارد سایر حوزه‌های علمی کرد، بیان کرد: در این رویکرد از تمام محتویات درسی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه نگاه این مؤسسه ایجاد عدالت آموزشی و ارائه اهداف در حوزه‌های مختلف است، تصریح کرد: تلاش شده در این زمینه آزمون‌هایی که استرس امتحان و نمره را کاهش می‌دهد و خارج از این فضا، کشف استعداد با استفاده از ابرازهای فکری اتفاق افتد.

فاطمی‌نژاد با بیان اینکه مدارس مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام در حوزه ابتکارات لیگ علمی «پایا» را برگزار می‌کند، عنوان کرد: سالیان سال است این لیگ در ۱۲ کشور برگزار می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام عنوان کرد: در لیگ پایا مسابقات علوم پایه، کامپیوتر، زیست، نجوم و علوم انسانی با حضور گروه‌های پنج نفره برگزار شده و ایده‌های جدید از دانش‌آموزان اخذ می‌شود.

وی با بیان اینکه ۸۰ تا ۹۰ هزار دانش‌آموز در این آموزشگاه‌های مؤسسه رزمندگان اسلام حضور دارند، گفت: ۵۵۰ آموزشگاه و مؤسسه برای تحصیل این دانش‌آموزان دایر است.

انتهای پیام/73009/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول