اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

معرفی عضو علی‌البدل شورای شهر زنجان به شورا تا 8 اسفند

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: در صورتی که عضوی تا دو ماه در جلسات شورا شرکت نکند، عضو علی‌البدل به شورا معرفی می‌شود که در مورد عضو بازداشتی شورای شهر زنجان نیز این قانون رعایت خواهد شد.

معرفی عضو علی‌البدل شورای شهر زنجان به شورا تا 8 اسفند

علی محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به پایان مهلت هیأت رئیسه شورای شهر زنجان، انتخابات هیأت رئیسه برگزار و شیما افشاری به عنوان رئیس به مدت یکسال انتخاب شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان درباره تعیین تکلیف عضو بازداشتی و انتخاب عضول علی‌البدل شورای اسلامی شهر زنجان گفت: طبق قانون هر عضو شورا که به مدت دو ماه به هر دلیلی در جلسات شورای اسلامی حضور پیدا نکند، ازجانشین وی یعنی عضو علی‌البدل دعوت می‌شود تا در جلسات حضور پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اعضای شورای شهر زنجان نیز در هشتم دی ماه بازداشت شده است و هشتم اسفندماه این زمان به دو ماه خواهد رسید، گفت: پس از این زمان، از عضو علی‌البدل برای حضور در جلسات شورا دعوت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حضور عضو علی‌البدل در جلسات شورا تا زمان تعیین تکلیف عضو قبلی ادامه پیدا می‌کند، افزود: در صورت صدور حکم قطعی و محکومیت تعلیق عضو قبلی، عضویت عضو علی‌البدل عضو رسمی می‌شود.

محمودی همچنین درباره استعفای رئیس شورای شهر خرم‌دره نیز گفت: وی همچنان عضو شوراست و رئیس جدید نیز به جای وی انتخاب شده است.

گفتنی است، نخستین عضو علی‌البدل شورای شهر زنجان رزاق محمدی است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول