اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| لغو قرار اجرای پیمانکاران ناتوان در تکمیل مسکن مهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: قرار اجرای پیمانکارانی که توان تکمیل طرح‌های مسکن مهر ندارند، لغو خواهد شد.

فارس من| لغو قرار اجرای پیمانکاران ناتوان در تکمیل مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، سوژه‌هایی با عنوان «مسکن مهر سنگسر را تکمیل کنید» مطرح کردند؛ خبرگزاری فارس استان سمنان به بررسی موضوع و پاسخ به این مشکل پرداخته است.

حسین دهقان، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در همین زمینه گفت: در نشستی در ارتباط با وضع پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان بحث و تبادل نظر شد.

وی تصریح کرد: با دستور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، دلایل تأخیر در تکمیل طرح مسکن مهر در برخی از نقاط استان سمنان به‌زودی اعلام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: برخی از واحدهای مسکونی مهر در استان سمنان متقاضی ندارد که این امر باعث مشکلاتی در روند تکمیل این طرح شده است.

دهقان افزود: گام اول اجرای طرح اقدام ملی برای ساخت مسکن‌های جدید در استان سمنان با نام‌نویسی متقاضیان و اختصاص زمین انجام شده است.

وی بیان کرد: تعیین و تکلیف واحدهای مسکونی مهر نیمه‌تمام به جدیت با همکاری دستگاه‌های اجرایی، تعاونی‌ها و... در دستور کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان افزود: اداره کل راه و شهرسازی در کنار کمیت به مسائل فنی و کیفیت در تکمیل طرح مسکن مهر توجه دارد.

دهقان بیان کرد: در جلسه شورای مسکن استان سمنان تأکید شد که هماهنگی پیمانکاران با دستگاه‌های اجرایی مربوط برای تکمیل مسکن مهر در استان مورد توجه قرار گیرد و پیمانکارانی که توان تکمیل طرح‌های مسکن مهر ندارند، قرار اجرای آنان لغو خواهد شد.

وی بیان کرد: در بحث محوطه‌سازی مسکن مهر در برخی از شهرستان‌های استان از سوی مسؤولان مربوط طرح‌های عمرانی اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: ارزیابی‌های فنی در ساخت‌وساز و کیفیت اجرای طرح برای ساخت واحدهای مسکونی و طرح‌های نیمه‌تمام مسکن مهر مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول