اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فارس من| نصب سازه‌های موقت تبلیغاتی کاندیداها در ۱۲۰ نقطه همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: شهرداری همدان به منظور حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری در ۱۲۰ نقطه شهری سازه‌های موقت تبلیغاتی تعبیه کرده است.

فارس من| نصب سازه‌های موقت تبلیغاتی کاندیداها در ۱۲۰ نقطه همدان

به گزارش  خبرگزاری فارس از همدان، «درخواست تعیین چند نقطه در همدان برای تبلیغ کاندیداهای مجلس شورای اسلامی» عنوان سوژه‌ای است که در سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس ثبت شده است.

 معاون خدمات شهری شهرداری همدان در این خصوص با اشاره به برنامه‌ریزی و آماده‌سازی و نصب سازه‌های موقت تبلیغاتی در ۱۲۰ نقطه شهری، در فضایی معادل ۵ هزار متر مربع در همدان اظهار کرد: شهرداری به عنوان متولی اصلی حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری؛ تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را به کار می‌بندد.

وحید علی‌ضمیر ادامه داد: این سازه‌ها از جنس داربست و گونی و سازه‌های فلزی بوده و فضاها به صورت عادلانه و به تفکیک در اختیار داوطلبان انتخابات مجلس قرار می‏‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: این سازه‏‌ها در مکان‌های مهم و پرتردد شهر همچون میادین اصلی شهر، بلوارهای پرتردد، مساجد‬ و تقاطع‌های اصلی شهر نصب شده است.

وی گفت: از ستادهای انتخاباتی نامزدها درخواست می‌شود به منظور جلوگیری از الصاق پوستر و تراکت در جداره‌ها و مبلمان شهری و تخریب منظر شهر به ویژه با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال؛ ضمن انجام تبلیغات خود در این سازه‌ها، از تخریب جداره‌های شهری خودداری کنند.

علی‌ضمیر با بیان اینکه این سازه‌ها به صورت یک‌بار مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرد یادآور شد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری طی ۴۸ ساعت پس از برگزاری انتخابات، تمام این سازه‌های موقت را جمع‌آوری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس، به عنوان کاندیدای پارلمان قانونگذاری، انتظار می‌رود ضمن رعایت قانون و خودداری از الصاق پوستر، تراکت و پلاکارد در مکان‌هایی جز مکان‌های تعریف شده، در حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری سهیم باشند و با تبلیغاتی که مغایر با قوانین تبلیغات انتخاباتی باشد، برخورد قانونی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/89003/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول