اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شرکت در انتخابات با بصیرت و آگاهی باشد

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: این جاده یک طرفه نیست که عده‌ای خون بدهند و عده ای بخورند لذا به کسانی رای بدهید که روحیه شهدا و شهید سلیمانی داشته باشند.

شرکت در انتخابات با بصیرت و آگاهی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش که شامگاه امروز در مسجد جامع ارشاد شهرری برگزار شد، اظهار کرد: شهادت علاوه بر جایگاه ارزشمند فراوانی که دارد یک مقام عرفانی است.

وی با بیان اینکه اگر کسی به نقطه اوج نرسد به منزل شهادت نمی‌رسد، گفت: شهید سالک الی الله است و سالک در طریق سلوک باید منزل به منزل جلو برود که اولین منزل عشق و جنون و منزل‌های بعدی هجرت و جهاد است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: سالک پس از گذر از این منزل‌ها به شهادت می‌رسد و کسی که به منزل شهادت برسد فرشتگان الهی در برابر عظمت این فرد که خودش را از این مسیر طولانی و پرمشکل به اینجا رسانده است، تحسین می‌کنند.

تقوی در ادامه با اشاره به شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به خاطر اخلاص و تقوا محبوب دلها شد و بزرگی این سردار سرافراز به خاطر عرفان و عشق به ولایت بود.

وی بیان کرد: با شهادت سردار سلیمانی و سایر شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت وظایف ما سنگین‌تر شده است و وظیفه داریم از خون شهدا پاسداری و حفاظت کنیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: شهدای عزیز به شهادت رسیده‌اند و عده‌ای وزیر و وکیل شده‌اند و از رانت استفاده می‌کنند، امکانات در اختیار خانواده خود گذاشته و مردم را فراموش می‌کنند.

تقوی با اشاره به اینکه 90 نفر از نمایندگان فعلی مجلس به دلیل فساد مالی رد صلاحیت شده‌اند، افزود: امام راحل می‌فرمود؛ مجلس برآمده از الله اکبرهای مردم است، پایه‌های صندلی‌های مجلس روی موج خون شهدا است اما تعدادی از نمایندگان از رانت استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه عجیب است که حتی برخی نمایندگان توسط قوه قضاییه زندانی می شوند، گفت: مردم در برابر رای‌هایتان مسئول هستید لذا در انتخابات با چشم باز و بابصیرت شرکت کنید، به هرکسی رای می دهید باید او را بشناسید.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: اینطور نیست که عده‌ای خون بدهند و عده‌ای بروند بخورند؛ مثل شتر گرسنه‌ای که وقتی به علف‌های نورسیده بهاری می‌رسد دهانش را باز می‌کند همه علف ها را در دهانش جمع کرده و قورت می دهد و بیت المال را فرو می برد.

تقوی با بیان اینکه این جاده یک طرفه نیست که فقط عده ای خون بدهند، تصریح کرد: ما تبلیغ نمی‌کنیم به چه کسی رای بدهید، فقط در برابر رای خود باید پاسخگو باشید زیرا همه مسئولین باواسطه یا بی واسطه توسط رای مردم روی کار آمده‌اند و در واقع انتخابات به معنی اداره کشور است.

وی با تاکید بر اینکه روحیه شهدا و شهید سلیمانی برای مجلس لازم است، عنوان کرد: به کسانی رای بدهید که لایق باشد، معیارهایی که مقام معظم رهبری بیان کردند داشته باشد، از آمریکا نترسد، قوی و قدرتمند باشد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه آمریکا دشمن درجه یک مستضعفان است بیان داشت: رابطه ما و آمریکا رابطه گرگ و میش و ظالم و مظلوم است و لذا آنها که فرش قرمز آماده کرده‌اند زیرپای جاسوسان امریکا بیاندازند باید این آرزو را به گور ببرند زیرا مردم رضایت نمی دهند روی خون شهدا پا بگذاریم.

انتهای پیام/پ/ث40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول