اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

افتتاح نمایشگاه‌های عکس «بچه‌های اربعین» و «پیش درآمد»

نمایشگاه نخستین مهرواره عکس «بچه‌های اربعین» در دو بخش نوجوان و بزرگسال در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه‌های عکس «بچه‌های اربعین» و «پیش درآمد»

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، نمایشگاه نخستین مهرواره عکس «بچه‌های اربعین» در دو بخش نوجوان و بزرگ‌سال امروز (چهارشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۸) افتتاح شد. در این نمایشگاه از ۴۵۹ اثر که از سوی ۹۵ عکاس نوجوان (زیر ۱۸ سال) و بزرگسال از ۱۸ استان کشور به دبیرخانه ارسال شده بود، ۵۵ اثر منتخب به نمایش گذاشته شد.
این نمایشگاه با حضور محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون، علیرضا کریمی‌صارمی دبیر انجمن عکاسان نوجوان، حامد رهنما مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انسیه موسویان مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون، داوران، برگزیدگان و تقدیرشدگان این رویداد هنری در نگارخانه شهید محمدطه اقدامی کانون گشایش یافت.
علاقه‌مندان می‌توانند تا روز ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ از این نمایشگاه در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری دیدن کنند.

 

 

* عکس‌های مستند با عنوان «پیش درآمد» روی دیوار می‌رود
نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «پیش درآمد» با نمایش عکس های مستند مرتضی پورصمدی، مریم زندی، جاسم غضبان‌پور، یوریک کریم‌مسیحی، ساسان مویدی، اسعد نقش‌بندی و آلفرد یعقوب‌زاده از ۲۵ بهمن برگزار می‌شود. 
این نمایشگاه را گروه عکاسی وهله با انتخاب کورش کلهر نمایشگاه‌گردانی کرده است. او درباره این نمایشگاه نوشته است: تمام ذهن من در رابطه با عکاسی معطوف به عکاسی مستند بوده و در این بخش ادامه مسیر داده‌ام و تلاش کرده‌ام تا بتوانم آثاری را ارائه دهم که جدای رعایت نمودن اصول و قواعد فارق از سیاه نمایی و جریانات ناخوشایند باشد، این نگاه به عکاسی خالصانه درخدمت صداقت بوده و تمام توانم برای رسیدن به اثری دور از انرژی های منفی برای بیننده ی عکسهایم بوده و هست.
نمایشگاه «پیش درآمد» از ۲۵ بهمن  در فضای هنری همرس با حضور هنرمندان و علاقمندان افتتاح می شود و تا 6 اسفند ادامه خواهد داشت. فضای هنری همرس هر روز به جز شنبه ها از ساعت ۴ تا ۱۰ شب برای بازدید عموم در خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، رو به روی پارک قلمستان، جنب بانک مهر ایران، شماره ۲۹۹۶، طبقه دوم باز است. 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول