اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بازگشایی محور قزوین ـ رشت تا پایان امروز/ فرمانداران لاهیجان و لنگرود پاسخ‌گو نیستند

بسیاری از مردم در راه مانده در منطقه سراوان به خانه‌های مردم، مساجد و خودروهای خود پناه برده‌اند. معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از بازگشایی این مسیر تا پایان امروز خبر داد.

بازگشایی محور قزوین ـ رشت تا پایان امروز/ فرمانداران لاهیجان و لنگرود پاسخ‌گو نیستند

به گزارش خبرکزاری فارس از رشت، بارش برف در گیلان علیرغم اطلاع قبلی و هشدارهای هواشناسی مشکلات عدیده‌ای را برای مردم به‌وجود آورده به گونه‌ای که تعدادی از شهرستان‌های گیلان ازجمله شهرستان لنگرود و لاهیجان با وجود تلاش‌های نیروهای خدماتی با قطعی برق ۴۸ ساعته مواجه شدند.

وضعیت شریان‌های اصلی و فرعی نیز وضعیتی نامناسب در برخی نقاط گزارش شده و تعداد بسیاری از مردم در منطقه سراوان و جاده قزوین به رشت و رشت به فومن در راه مانده‌اند.

بسیاری از مردم در راه مانده در منطقه سراوان به خانه‌های مردم، مساجد و خودروهای خود پناه بردند که با اتمام سوخت بنزین با مشکل مواجه و خودروهای خود را رها کردند و با پای پیاده مسیر را برای رسیدن به منطقه‌ای امن طی می‌کنند.

 

 

بازگشایی محور قزوین به رشت تا پایان امروز

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور صبح امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان گیلان اظهار کرد: تمام دستگاه‌های لجستیکی و خدمات رسان استان گیلان ازجمله لودر و گریدر برای بازگشایی مسیرهای مواصلاتی جاده‌های گیلان در حال انجام کار بوده و در تلاش‌اند راه‌های فرعی و اصلی را بازگشایی کنند.

رضا اکبری از اعزام دستگاه لجستیکی به استان گیلان خبر داد و افزود: گروهی از ماشین‌های لجستیکی از استان قزوین و زنجان به استان گیلان اعزام شده است تا هر چه سریع‌تر محور قزوین به رشت و فومن به سراوان را بازگشایی کنند.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با اذعان به اینکه خودروهای گیر افتاده در جاده‌های گیلان اکثراً ماشین‌های سنگین هستند، تصریح کرد: پنج کیلومتر خودرو در اتوبان قزوین به رشت و محور فومن به سراوان که اکثراً خودروهای سنگین هستند ترافیک روان برقرار بوده و این جریان برقرار است تا ترافیک رفع شود.

اکبری با اشاره به زمان بازگشایی اتوبان قزوین به رشت و محور فومن به سراوان بیان کرد: راه‌های اصلی محور قزوین به رشت و بعداً فومن به سراوان تا پایان امروز بازگشایی می‌شود.

فرماندران شهرستان‌های لاهیجان و لنگرود نیز تا به این لحظه پاسخگوی پیگیری خبرنگاران نبوده و رویه سکوت را برای مدیریت بحران به‌وجود آمده در پیش گرفته‌اند.

انتهای پیام/۳۳۸۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول