اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

محدودیت های ترافیکی کرج - چالوس اعلام شد/ جاده‌های البرز لغزنده است

رئیس پلیس راهور استان البرز، با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته گفت: محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۳ جمعه هفته جاری تا ساعت یک بامداد از میدان امیرکبیر به سمت مازندران پیش‌بینی می‌شود و پایان محدودیت ترافیکی به تخلیه حجم ترافیک بستگی خواهد داشت.

محدودیت های ترافیکی کرج - چالوس اعلام شد/ جاده‌های البرز لغزنده است

سرهنگ رضا گودرزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با محدودیت های ترافیکی اعمال شده پایان هفته در محورهای مواصلاتی این استان اظهار داشت: محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۳ جمعه هفته جاری تا ساعت یک بامداد از میدان امیرکبیر به سمت مازندران پیش‌بینی می‌شود و پایان محدودیت ترافیکی به تخلیه حجم ترافیک بستگی خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر این اساس، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه  ۲۵ بهمن‌ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۶ بهمن از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.

رئیس پلیس راهور استان البرز بیان داشت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۵ بهمن ماه تا تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود و طی این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس ممنوع است؛ ضمن آنکه ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در این جاده اعمال می‌شود.

گودرزی گفت: در چنین شرایطی تردد وسیله نقلیه امدادی فقط با اجازه پلیس راه صورت می گیرد.

رئیس پلیس استان راهور البرز افزود: ترافیک صبحگاهی در خط جنوبی آزاد راه کرج - قزوین و تهران - کرج از مهرویلا تا پل کلاک گزارش شده است.

گودرزی با اشاره به لغزندگی جاده های استان گفت: در جاده چالوس و طالقان تردد پرحجمی نداریم اما طول مسیر با یخ‌زدگی سطح آسفالت جاده مواجه هستیم و با هماهنگی های انجام شده، نمک‌پاشی توسط راهداری استان در حال انجام است.

گودرزی گفت: توصیه می‌شود مسافران از تجهیزات زمستانه، زنجیر چرخ همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی اظهار داشت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

انتهای پیام/ب/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول