اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حضور پرشور مردم در راهپیمایی نشان‌گر بصیرت ملت است

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: حضور گسترده مردم خوزستان در راهپیمایی 22بهمن بصیرت و آگاهی مردم ایران و خوزستان را نشان می‌دهد و مردم خوزستان با حضور پرشور خود بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه نشان دادند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی نشان‌گر بصیرت ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در حاشیه راهپیمایی 22بهمن در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حضور گسترده مردم خوزستان در راهپیمایی 22بهمن بصیرت و آگاهی مردم ایران و خوزستان را نشان می‌دهد و مردم خوزستان با حضور پرشور خود بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه نشان دادند.

وی افزود: مردم در 40 سال گذشته وفاداری و علاقه خود را به انقلاب اثبات کردند و با ایستادگی خود در برابر فتنه‌های دشمن عرصه را بر دشمن تنگ کردند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان عنوان کرد: حضور مردم در 22بهمن نشان داد که همه اقوام خوزستان برای تحقق آرمان مشترک گام برمی‌دارند و باعث هراس دشمنان شدند.

وی گفت: مردم خوزستان با حضور پرشور خود نشان دادند که از بیعت خود با مقام معظم رهبری جدا نمی‌شوند و به آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول