اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ایجاد ترافیک و کندی تردد در محدوده سراوان رشت به دلیل ورود مسافران

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت با اشاره به مشغولیت دستگاه‌های اجرایی و امدادی نسبت به بازگشایی محورهای مواصلاتی گفت: به دلیل ورود مسافران آخر هفته به گیلان در محدوده سراوان رشت شاهد ایجاد ترافیک و کندی تردد هستیم.

ایجاد ترافیک و کندی تردد در محدوده سراوان رشت به دلیل ورود مسافران

میر شمس مؤمنی زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به‌شدت بارش برف در سطح شهرستان رشت اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید برف در سطح جلگه استان گیلان، ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور تمامی اعضا در فرمانداری رشت تشکیل و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی آمادگی کامل در مقابله با بحران احتمالی برف داشتند.

وی با اشاره به حضور فعالانه و اثربخش تمامی دستگاه مسئول ازجمله شهرداری‌ها و بخشداری‌ها، افزود: در سطح تمامی شهرهای شهرستان رشت، شهرداران و همچنین در سطح تمامی روستاها دهیاران با هدایت بخشداران در تلاشند تا محورهای مواصلاتی درون و برون‌شهری را پایدار و برقرار نگه‌دارند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت با اشاره به آمادگی شهرها و روستاهای شهرستان نسبت به برف‌روبی در سطح معابر اصلی و فرعی گفت: هزاران ماشین‌آلات سنگین و سبک دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا عملیات برف‌روبی را انجام داده و محورهای مواصلاتی بسته نشود.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه هیچ‌یک از راه‌های ارتباطی در شریان‌های اصلی و فرعی بسته نیستند، گفت: تمامی راه‌های شهرستان رشت باز هستند اما به دلیل قرار گرفتن در آستانه تعطیلات و ورود مسافران به گیلان در محدوده سراوان شاهد ترافیک و اختلال درآمد و شد هستیم.

مؤمنی زاده همچنین با اشاره به وضعیت شبکه انرژی و آب مشترکین رشت باید کرد: در هیچ‌یک از شبکه‌های گاز، آب و خطوط تلفن در سطح شهرستان رشت مشکل و چالش گزارش نشده و اگر مشکلاتی به‌صورت موردی نیز وجود داشته باشند تیم‌های امدادی و واکنش سریع وارد میدان شده و در اسرع وقت نسبت به پایداری و برقراری آن‌ها تلاش خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در برخی از نقاط شهرستان رشت شاهد قطعی برق هستیم، گفت: در حال حاضر یکی از پست‌های برق در محدوده پسیخان و احمد گوراب دچار آسیب‌دیدگی شده و تیم‌های امدادی برق مشغول به کارند تا جریان برق مجدداً به شبکه برگردد.

انتهای پیام/84007/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول