اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انقلاب ثابت کرد دین می‌تواند مبنای مدیریت باشد/ قله‌های موفقیت جلوی ‌چشم‌ ماست

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: انقلاب اسلامی ‌ثابت کرد دین می‌تواند نظام سیاسی را بر‌ مبانی احکام ‌شریعت اسلامی بنیان گذارد و مدیریت کند.

انقلاب ثابت کرد دین می‌تواند مبنای مدیریت باشد/ قله‌های موفقیت جلوی ‌چشم‌ ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمد دهقان پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم اصفهان اظهار کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال یک‌تفاوت اساسی با سال‌های‌گذشته دارد و  آن این‌که راهیپمایی امسال‌ را می‌توان حماسه حضور‌ نامید، حضور مردم هم برای ملت شریف ایران و هم‌ مردم منطقه و هم نظام سلطه‌ پیام‌ متفاوتی دارد.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: ملت ما امروز با حضور خود این پیام‌‌را به جهانیان انتقال می‌دهد که انقلاب زنده است و همواره مردم ‌برای حمایت از ان حضور خواهند داشت؛ امروز‌ مردم‌ ‌بصیرت، دشمن شناسی را به نمایش ‌گذاشت، شعارهای‌انقلاب از آغاز نهضت تا ۲۲بهمن امروز هم با همان زندگی و‌پویایی‌در‌ جریان است. 

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی شعار آزادی و جمهوری‌ را بر سر زبان‌ها و اخلاق ‌و ‌امنیت را به عرصه زیست اجتماعی آورد و ‌ثابت کرد دین میتواند نظام سیاسی را بر‌ مبانی احکام ‌شریعت اسلامی بنیان گذارد و مدیریت کند.

حاج‌قاسم یکی از فرزندان امام است

دهقان گفت: امروز چهلمین روز از شهادت ‌حاج‌قاسم یکی از فرزندان امام است که در این ‌مکتب رشد کرد، بالغ شد و تعالی یافت تا ‌امروز ‌به عنوان سرباز جامعه بشری در بعد فردی و نقشی که آفرید مورد الگوگیری باشد.

وی‌ ‌ادامه داد: حاج قاسم یک انسان از انقلاب اسلامی و یک ‌مکتب و ‌فرهنگ است،‌ یک فرمانده شجاع، باتدبیر و‌ حاضر در صحنه دفاع، فردی انقلابی، متواضع، دین‌مدار و‌ متشرع است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: شهید سلیمانی ‌توانست در مکتب امام‌ ابعاد روحی و ‌معنوی‌ خود را چنان ارتقا دهد که در دل ملت‌ها جای بگیرد و ‌ندای فطرت همه آزادی خواهان جهان شود، به عنوان شخصیت عارفی که‌ با برنامه علیه نظام‌سلطه و‌ صهیونیستی مبارزه کرد و راهی را گشود که نتیجه آن ‌صلح، ثبات و امنیت است.

سپهبد سلیمانی در کنار مردم بود

وزیر سابق دفاع اذعان داشت: سردار مردم مسلمان را ‌سازماندهی‌ و تجهیز کرد، آموزش داد و ‌به‌صحنه آورد، از حق و عدالت دفاع کرد و ‌علیه ظلم متجاوز‌ جنگید و اثبات کرد انقلابی بودن چه معنایی دارد.

سردار دهقان خاطرنشان ساخت: سردار سلیمانی نشان داد انقلابی بودن به معنای همراهی و‌ هم‌پایی با ملت، به بصیرت تمام‌ و همواره ‌راه و رسم دشمن ‌را شناختن است و به همگا‌ن که در صحنه ‌ایستادند نشان داد تشخص‌ها نمی‌تواند راهی برای‌ رشد و تعالی باز کند بلکه پذیرش مردم ‌به معنای آنچه‌ مردم است، می‌تواند.

وی اظهار کرد: او در کنار همه ‌اقوام،‌ مذاهب و مردم و‌ فارغ از جغرافیا در‌ کنار ‌انسانیت ایستاد و طومار توطئه عمیق، خائنانه و غیراسلامی‌ مثلث عربی، عبری و غربی را درهم ‌شکست، تا جایی که امروز ملت عراق یک شعار را هر روز در درون ‌خود بارور می‌کند که اگر‌ آرامش، رشد و توسعه می‌خواهند این در‌ سایه ‌پایان حضور فسادانگیز ‌امریکا است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ‌در ادامه گفت: امروز رئیس پارلمان‌ کویت ‌ورقه‌‌ بی‌خاصیت معامله قرن را به‌ زباله‌دان ‌می‌اندازد و این عمل ‌می‌تواند یکی از نقاط پایانی ‌‌کشاکش مقابله فلسطین با صهیونیسم باشد.

قله‌های موفقیت جلوی ‌چشم‌ ماست

سردار دهقان‌ عنوان کرد: ‌۴۱ سال از انقلابمان ‌گذشته، ‌ملت فراز و فرودهایی را تجربه ‌کرده ‌و قله‌های موفقیت جلوی ‌چشم‌ ماست، می‌پذیریم‌ کاستی‌های جدی داریم یا تجربه کردیم‌ اما این ملت انچنان عزمی دارد که همه‌‌ مشکلات ‌را پشت سر می‌گذارد و ‌مسیر رفتن به قله را طی خواهد کرد.

وی مطرح کرد: برکاتی که ‌نظام‌ ما در این چهل سال داشته لیست بلندبالایی را شکل می‌دهد و‌ ما چون در معرض این حرکت بوده‌ایم ‌کمتر ابعاد آن را حس می‌کنیم ‌اما دیگران با نگاه از بیرون ‌می‌بینند چه فصل جدیدی در تاریخ سیاسی ایجاد شده و‌ از یک ‌نظام ‌سیاسی ستمشاهی فاسد به نظام الهی تبدیل شده و مردم سالاری دینی را تجربه کرده و نشان دادیم دین می‌تواند اداره امت و ملت را برعهده بگیرد.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: عزم ‌ملت عنصر اساسی پیشرفت و توسعه در انقلاب اسلامی است و ما نشان دادیم عرصه انقلاب عرصه ظهور‌ و بروز‌ و شکوفایی استعدادها است، ما نشان‌داریم‌ ملت اگر خودباوری ‌و‌ اعتماد ب نفس ملی را تقویت ‌کند چه ‌پیامدهای‌ میمونی را خواهد داشت و اگر‌ ‌حفظ تمامیت ارضی‌ بهایی ‌بخواهد ملت ما آن ‌را‌ پرداخت می‌کنند.

سردار دهقان تصریح کرد: امروز‌ به‌عنوان تکرار ‌یک ‌یوم‌الله در تاریخ ما ثبت خواهد شد،‌ حضور مردم اصفهان در دوره‌ مبارزه‌ با رژیم ستمشاهی ‌‌نقطه آغاز‌ یک ‌جهش‌ فراگیر‌ برای مبارزه بود،‌ اصفهان بیشترین ‌حضور‌ در جبهه‌های نبرد را چه در ‌پشتیبانی‌ و چه در اعزام‌ فرزندان برومند خود داشت، اصفهان بیش از ۲۳ هزار شهید را به انقلاب اهدا ‌و شهدای بزرگی ‌را همچون شهید بهشتی، اشرفی‌ اصفهانی، همت، خرازی و...تقدیم کرده است.

وی بیان کرد: امروز‌ مردم ثابت کردند در عرصه انقلاب‌‌ حضور دارند و اگر شهید سلیمانی ‌و‌ همراهانش ‌بزدلانه،‌ ‌خائنانه و‌ در یک اقدام تروریستی ترور شدند اما انتقام‌سختی از آن‌ها‌‌ خواهیم‌ گرفت، این‌ ترور یک جنبه ‌جهانی ‌دارد که اثبات کرد ترامپ‌‌ حاضر است منافع مردم خود را به ‌خاطر اینکه ‌نام ‌خود بر سر زبان‌ها بیفتد فدا کند.

نظام سلطه پایبند به قانون جنگل است

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اضافه کرد: ترور سردار نشان داد امریکا و نظام سلطه به هیچ ‌اصلی اخلاقی در عصر سیاست پایبند نیستند و به‌ قانون جنگل معتقدند.

وی عنوان کرد: ملت ‌ما با موشک باران عین الاسد ثابت کرد دارای عزمی ‌قاطع برای مقابله با فزون‌خواه امریکا است ‌و از ‌قدرت خود در جهت منافع خود استفاده خواهد کرد.

سردار دهقان در ادامه تأکید کرد: همچنین ملت ما اجازه ‌‌نمی‌دهند بدخواهان برای هجوم‌ علیه ملت برنامه‌ریزی کنند و ایران به لحاظ فناوری از چنان سطحی برخوردار است که در هیمنه امریکا نفوذ می‌کند و طرح امریکا در منطقه نقاط پایانی خود را طی می‌کند.

وی گفت: در این انتقام ‌هیمنه ‌نظامی ‌امریکا در ذهن ملت‌ها شکست و امریکا دیگر‌ شکست‌ناپذیر نیست بلکه آسیب‌پذیر و ضربه‌پذیر شده است، انتقام‌سخت خروج امریکا از منطقه و نقاط اشغالی آن‌ها است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: انتخابات ‌دوم‌ اسفند در پیش است و ‌ملت باید افرادی را انتخاب کنند که بیان همین ‌خواسته‌هایی باشد که امروز در راهپیمایی بیان ‌کردند، افرادی توانمند، خلاق، انقلابی،‌شجاع، مؤمن دارای روحیه‌ جهادی، طرفدار عدالت و کسی که از فریاد کشیدن علیه نظام سلطه ابایی ندارد.

انتهای پیام/63095/م30/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول