اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اختصاص اعتبار 110 میلیاردی برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در سامان و کیار

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از اختصاص 110 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد شهرک‌های تخصصی کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان‌های سامان و کیار خبرداد.

اختصاص اعتبار 110 میلیاردی برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در سامان و کیار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، ذبیح‌الله غریب گفت: ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی و شهرک‌های کشاورزی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای حمایت و کمک به ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

وی افزود: هم اکنون مراحل نهایی ایجاد شهرک‌های تخصصی کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان‌های سامان و کیار در حال انجام است. 

گفتنی است، وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر اخیر خود به چهارمحال و بختیاری بر ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی متناسب با مزیت‌های استان تأکید کرد.

رحمانی گفت: تولید سالانه 5 هزار تن بادام مزیتی است که تمام تصمیمات، اعتبارات و هزینه‌ها در استان باید متناسب با آن انجام شود و زنجیره فعالیت آن اعم از فرآوری، بسته‌بندی و حتی تجارت در استان کامل شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: فعالیتی که در استان توجیه ندارد باید از اولویت خارج شود و مزیت‌های استان محور تمام فعالیت‌های اقتصادی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه وزارتخانه هزینه تکمیل زنجیره فعالیت مرتبط با بادام را تقبل می‌کند، توضیح داد: پس از مطالعه کل استان‌های کشور برای 12 استان از جمله چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی شد تا هرکاری لازم است برای پیشرفت و بهبود وضعیت استان انجام شود.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول