اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در لبنان برگزار شد

نماینده رهبری در لبنان در مراسم چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اعلام کرد، سردار قاآنی راه سردار سلیمانی را قاطعانه ادامه خواهد داد و طرح‌های شیطانی آمریکا در منطقه به نتیجه نخواهد رسید.

مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در لبنان برگزار شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سفارت ایران در لبنان و جنبش حزب‌الله به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسمی در بعلبک با حضور شیخ «محمد یزبک» نماینده شرعی آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب و «عباس خامه یار» رایزن فرهنگی ایران در لبنان برگزار کردند.  

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، شیخ یزبک بر ادامه مسیر مقاومت از تهران تا فلسطین تأکید کرد و گفت: این مسیر به شکل قدرتمندتر و قاطعانه‌ای از سوی [سردار اسماعیل] «قاآنی» جانشین [سردار قاسم] «سلیمانی» ادامه پیدا خواهد کرد؛ معامله قرن سراب و توطئه‌ای است که اجرا نخواهد شد و محور مقاومت و مخالفت فلسطینی‌ها بر این موضوع تأکید دارند.

وی ادامه داد: بر روی وحدت ملت فلسطین و  پذیرش شیوه مقاومت توسط این ملت حساب باز کرده‌ایم. این شیوه، فلسطین را به صاحبانش باز خواهد گرداند و چیزی جز وحدت و پیروزی و اخراج آمریکا از منطقه این پروژه مقاومت را تقویت نخواهد کرد. جای تمام طرح‌های شیطان زباله‌دان تاریخ است. دیدیم که در اردن معامله قرن به سطل زباله انداخته شد و سرنوشت تمام پروژه‌های شیطان همین است.

شیخ یزبک در ادامه به تمام شهدایی که در خاک فلسطین به شهادت رسیده‌اند، درود فرستاد، بر مقاومت و وحدت تأکید کرد و گفت، تنها با این روش امکان بازگشت به تمام خاک فلسطین از بحر تا نهر وجود دارد.

وی گفت: به دستاوردهای پروژه مقاومت و پیروزی‌های به دست آمده در یمن تا سوریه چشم دوخته‌ایم پیروزی‌هایی که باعث بازپس‌گیری و پاکسازی اراضی بیشتری از لوث تروریسم شد؛ همانطور که به عراقی که برای وحدت و اخراج اشغالگر تلاش می‌کنیم، می‌نگریم.

عباس خامه یار هم ضمن اعلام اینکه دشمنی با انقلاب ایران از همان لحظات اولیه پیروزی انقلاب آغاز شده، افزود: شدیدترین تحریم های ظالمانه علیه ایران به کار گرفته شد اما تقویت مقابله با استکبار نیز بر اعتماد ما برای پیروزی افزوده است و این وعده‌ای الهی است که محقق خواهد شد.

وی ادامه داد ، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در راستای خدمت به دشمن صهیونیستی سختترین فشارها و تحریم‌ها را به کار گرفت. آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی عراق منجر به خسارت بزرگی به ایران و محور مقاومت شد اما خون پاک این شهدا در قلب ملت ایران و ملت‌های بیدار در برابر استکبار وجود دارد.

خامه یار تصریح کرد: اخراج نیروهای آمریکایی از عراق و منطقه آغاز شده و گروه‌ها عقب‌گرد نخواهند داشت و بویژه پس از ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس تا خروج کامل اشغالگران از اعراق آرام نخواهند نشست. اگر آمریکایی‌ها اقدام به خروج از عراق و منطقه نکنند ضربه‌های مقاومت آنها را مجبور به عقب‌نشینی خواهد کرد.

وی در پایان ضمن اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت فلسطین و مقاومت تا آزادسازی کامل اراضی اشغالی و ایجاد دولت فلسطینی با مرکزیت قدس شریف ایستاده، تأکید کرد، ملت فلسطین اجازه اجرایی شدن معامله قرن را نخواهد داد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول