اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مجلس انقلابی با انتخاب نمایندگانی انقلابی شکل می‌گیرد

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اگر نمایندگان انقلابی به مجلس راه پیدا کنند مجلس انقلابی شکل می‌گیرد و بعد از آن دولت اسلامی تشکیل می‌شود.

مجلس انقلابی با انتخاب نمایندگانی انقلابی شکل می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد شامگاه یکشنبه در نشست هم‌اندیشی فرمانده سپاه کردستان با روحانیون سنی و شیعه شهرستان سنندج اظهار داشت: اگر ما برای ایام‌الله‌ها سالگرد می‌گیریم به این علت است که اولا یادمان باشد نعمتی که خداوند به ما داده است امروز حواسمان به آن باشد و دوما یادآوری کنیم که هر جایی که خدا و دین خدا را یاری کنیم خداوند نیز ما را یاری می‌کند.

وی افزود: در مورد انقلاب ایران هم وضعیت به همین شکل است یعنی در ۴۱ سال از پیروزی انقلاب ما در مقاطع مختلف و در انواع استراتژی‌ها و راهبردهای که دشمن جهت اینکه انقلاب ما را با فروپاشی مواجه کند چون خدا پشت ما بود و ما را یاری می‌کرد دشمن نتوانسته به هدف اصلی خودش که فروپاشی نظام بود برسد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: دشمن در دهه اول انقلاب تغییر نظام را با جنگ سخت و بحث تجزیه‌طلبی پیگیری می‌کرد ولی به این نتیجه رسید که واقعا نمی‌توانند لذا راهبرد عملیاتی خود را که تغییر نظام بود بعد از یک دهه عوض کردند.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم به فکر تغییر رفتار افتادند، یعنی به تعبیر مقام معظم رهبری می‌خواستند عنوان اسلامی بماند اما از محتوا خالی باشد لذا در این راستا یکسری اقدامات را انجام دادند اما نتیجه مطلوب را نگرفتند البته برخی جاها موفق شدند مثلا در بحث تغییر ذائقه فرهنگی مردم موفق شدند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز مردم واقعا ذائقه فرهنگی‌شان تغییر کرده به این معنا که قرار بود ما با سبک زندگی اسلامی جلو برویم اما می‌بینیم که اینگونه نشد و معمولا سبک زندگی ما به تعبیر مقام معظم رهبری برگرفته از فرهنگ غرب شده که فرهنگ مهاجم است.

وی یادآور شد: البته در این مرحله هم به نتیجه مطلوب نرسیدند لذا در مرحله سوم راهبرد مهار را عملیاتی کردند یعنی می‌خواستند جلوی نفوذ جمهوری اسلامی ایران و جلوی عمق استراتژیک ایران در منطقه و در دنیا را بگیرند اما در این مرحله هم موفق نشدند چرا که امروز نظام ما به برکت خون شهیدان و تلاش علمای اسلام اصلا مهار نشده و در تمام دنیا  حرف انقلاب اسلامی به آنجا رسیده است لذا راهبرد مهار هم جواب نداد.

جعفرنژاد یادآور شد: در مرحله چهارم باز راهبرد تغییر نظام را پیگیری می‌کنند اما با دو تغییر، اول اینکه تشدید فشارها و فشار حداکثری و دوم سرپوش گذاشتن روی دستاوردها و پیشرفت‌های نظام و در مقابل برجسته‌کردن کم و کاستی‌ها و به اضافه ایجاد عملیات روانی است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: دشمن در آخر به این نتیجه رسید که باید مردم را از نظام بگیرد که چیزی از آن نماند و درست هم فکر کردند.

وی ادامه داد: امروز تجمعات ۱۰۰ نفره در خیابان‌ها و دانشگاه‌ها توسط تمام شبکه‌هایی که بوق‌های رسانه‌ای استکبار است، نشان داده می‌شود ولی حضور چند میلیونی مردم در تشییع جنازه حاج قاسم سلیمانی پوشش داده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا مستاصل است و مانند کسی است که می‌خواهد غرق شود و به هر چیزی چنگ می‌زند و جدیدا دیدیم که معامله قرن را اعلام کرد.

جعفرنژاد گفت: طرح معامله قرن که توسط آمریکا اعلام شد هم احمقانه است چون هرچند می‌دانند که به نتیجه نمی‌رسند اما آن را اعلام کردند، خبیثانه است چون سر فلسطینی معامله شده که خودش در طراحی این طرح حضور و نقشی ندارد و در نهایت این طرح به ضرر خودشان است.

وی یادآور شد: امروز آمریکا مستاصل است و می‌خواهد خود را نجات دهد دلیل آن هم این است که می‌داند نظام ما پویا و زنده است وگرنه موجود مرده و بی‌حرکت که این همه راهبرد و استراتژی از طرف دشمن نمی‌خواهد و این هم به برکت خون شهیدان و تلاش علمای دین است.

وی اضافه کرد: علما بودند که انقلاب را شروع کردند و تا الان هم آن را حفظ کردند لذا اگر ما پای کار نباشیم دشمنی که همیشه در حال جنگ با ما است می‌تواند حداقل برخی هزینه‌ها را برای ما ایجاد کند ولی اگر ما در میدان باشیم نمی‌تواند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: ما باید در میدان باشیم چراکه وظیفه تبیین، تشریح و ترغیب را بر عهده داریم که حضور حداکثری در مقابل فشار حداکثری در میادینی که لازم است از جمله ۲۲ بهمن و ۲ اسفند اتفاق بیفتد.

وی گفت: ما به عنوان علمای دینی باید مردم را  به حضور در هر جایی که لازم باشد ترغیب کنیم یک زمانی جبهه و جنگ سخت بود ما باید حاضر می‌شدیم امروز که جنگ نرم است نیز باید حاضر باشیم.

جعفرنژاد یادآور شد: یکی از دستاوردهای بزرگ نظام ما بحث انتخابات است لذا ما باید تلاش کنیم طبق فرمایش رهبر، نمایندگانی را به مجلس بفرستیم که دو شاخصه اصلی، شجاعت و انقلابی داشته باشند.

وی گفت: اگر نماینده شجاع باشد از دشمن و از مفسدین نمی‌ترسد و اگر انقلابی باشد هر جا نیاز باشد در جهت دفاع از انقلاب و نظام وارد می‌شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تاکید کرد: اگر نمایندگان انقلابی به مجلس راه پیدا کنند مجلس انقلابی شکل می‌گیرد و بعد از آن دولت اسلامی تشکیل می‌شود که نتیجه آن جامعه اسلامی و در نهایت  به چیزی که موعود است منتهی می‌شود و تمام ادیان و مکاتب به آن اعتقاد دارند که استقرار حکومت واحد جهانی است.

انتهای پیام /۲۳۳۰/۸۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول