اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

خدمات انقلاب در حوزه آب روستایی بروجرد؛ از وجود ۲۲ هزار مشترک تا شاخص بهره‌مندی ۸۷ درصدی

رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت: وجود بیش از ۲۲ هزار مشترک و شاخص ۸۷ درصدی بهره‌مندی آب شرب روستایی تنها بخش‌هایی از خدمات انقلاب در حوزه آبفار این شهرستان است.

خدمات انقلاب در حوزه آب روستایی بروجرد؛ از وجود ۲۲ هزار مشترک تا شاخص بهره‌مندی ۸۷ درصدی

محمد بشیری گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد، اظهار کرد: در حالی پیش از پیروزی انقلاب هیچ مشترک آب روستایی در این شهرستان وجود نداشت که اکنون این تعداد به ۲۲ هزار و ۵۳۴ اشتراک رسیده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر جمعیت ۷۰ هزار و ۲۰۷ نفری از خدمات شرکت آبفار در بروجرد بهره‌مند هستند.

رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون از مجموع ۱۸۹ روستای این شهرستان، ساکنان ۱۳۴ روستا تحت پوشش خدمات این شرکت قرار دارند، البته این شرکت آمادگی دارد در صورت استقبال مردم روستاهای باقی‌مانده را نیز تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.

بشیری گودرزی با اشاره به شاخص بهره‌مندی ۸۷.۲۳ درصدی آب شرب روستایی در بروجرد تاکید کرد: این شاخص بالاتر از شاخص استانی بوده و  ۱۲.۲۱ درصد از میانگین شاخص کشوری بیشتر است.

وی ادامه داد: در حالی در سال ۱۳۹۲ کار آب‌رسانی به ۳۰ روستای شهرستان بروجرد از طریق تانکر حمل آب انجام می‌شد که با اجرای پروژه‌های آب‌رسانی، هم‌اکنون هیچ روستایی از این طریق آب‌رسانی نمی‌شود.

رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد با اشاره به وجود ۷۵ سامانه گندزایی به منظور کلرزنی آب روستاها در این شهرستان تاکید کرد: مطلوبیت کلرسنجی و میکروبی آب در مناطق روستایی بروجرد به ترتیب ۹۹ و ۹۷ درصد است.

بشیری گودرزی تصریح کرد: همچنین با وجود یک آزمایشگاه میکروبیولوژی، آزمایش‌های میکروبی، دماسنجی، کدورت‌سنجی و PHسنجی آب شرب انجام می‌شود.

وی با اشاره به انجام کنترل کیفی آب شرب همه روستاهای شهرستان بروجرد توسط اکیپ‌های کنترل کیفی تصریح کرد: آب شرب روستایی این شهرستان از کیفیت و سلامت مطلوبی برخوردار است.

رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد اظهار کرد: همچنین هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تامین و کیفیت آب مناطق روستایی این شهرستان وجود ندارد.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول