اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

56 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج اضافه می‌شود

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافربری شهرداری کرج در راستای کاهش آلودگی هوا 56 دستگاه اتوبوس اسکانیا خریداری کرد که این وسیله حمل و نقل عمومی طی دو پارت تحویل گرفته می‌شود.

56 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج اضافه می‌شود

مجید استادکاظمی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافربری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در کرج با اشاره به نقش ناوگان حمل و نقل عمومی در آلودگی هوا، گفت: در راستای کاهش میزان روزهای آلوده در کلانشهر کرج و استان البرز، از ابتدای سال تا کنون حدود 30 دستگاه اتوبوس اسکانیا به سازمان حمل و نقل شهرداری کرج اضافه شده است. طی قرارداد جدید این سازمان 54 دستگاه اتوبوس دیگر خریداری خواهد شد که در پارت اول این قرار داد 14 دستگاه تحویل خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه 15 دستگاه اتوبوس برای بازسازی به ایران خودرو فرستاده شده است، ادامه داد: طبق پارت دوم این قرار داد مابقی اتوبوس‌ها ظرف سه ماه آتی به ما تحویل داده می‌شود؛ با توجه به اینکه در سال جاری روزهای ناپاک و آلوده رو به افزایش بود این اقدامات صورت گرفت تا بتوانیم به کاهش آلودگی‌ها کمک کنیم.

استادکاظمی با اشاره به پروژه‌های سازمان حمل و نقل بار و مسافربری شهرداری کرج، ادامه داد: احداث توقفگاه باغستان به متراژ هشت هزارمتر، تعویض و مرمت سقف پایانه کلانتری بعد از 25 سال از جمله پروژه‌های این سازمان است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافربری شهرداری کرج تصریح کرد: خرید چهار عدد درایر و نصب آن‌ها ‌در جایگاه‌های توزیع گاز CNG به منظور جذب رطوبت گاز و جلوگیری از مشکلات بعدی در دستور کار قرار گرفته است.

استادکاظمی با اشاره به اینکه سه دستگاه توزیع‌کننده گاز نیز به روزرسانی شده است، یادآور شد: این اقدام با اعتبار سه میلیارد تومانی، پس از اصلاح قیمت گاز صورت گرفت، چرا که از آن پس مراجعین مصرف گاز افزایش یافتند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول