اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهرک صنعتی قهاوند فقط یک اسم را یدک می‌کشد/ اشتغال مطالبه اول منطقه

امام جمعه قهاوند با تأکید بر اینکه اشتغالزایی در قهاوند مهمترین دغدغه مردم محسوب می‌شود گفت: در منطقه قهاوند یک شهرک صنعتی که چندان پویا و فعال نیست فقط نام شهرک صنعتی را یدک می‌کشد.

شهرک صنعتی قهاوند فقط یک اسم را یدک می‌کشد/ اشتغال مطالبه اول منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام حسین محقق ظهر امروز در دیدار مردمی مسوولان استان با مردم قهاوند به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی، با خودسازی و مکتب‌سازی به الگویی بی‌بدیل برای مردم تبدیل شده است اظهار کرد: انقلاب اسلامی عظمت دارد و اصل جمهوری بزرگترین امتیاز آن است.

وی با اشاره به اینکه منطقه قهاوند با همه محرومیت‎ها در نگاه اول ظرفیت‌های نابی در درون خود دارد که باید از آنها استفاده شود افزود: پای کار بودن مردم قهاوند با وجود تمام کم‌لطفی‎ها مثال‌زدنی است.

امام جمعه قهاوند تسریع اجرای پروژه محور خروجی شهر قهاوند را اصلی‌ترین خواسته و مطالبه مردم این  منطقه عنوان کرد و با گریزی به دیگر مطالبات اهالی گفت: در این منطقه اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است اگرچه در دو سال گذشته اتفاقات خوبی رخ داده است.

وی با تأکید بر اینکه اشتغالزایی در قهاوند مهمترین دغدغه مردم محسوب می‌شود ادامه داد: در منطقه قهاوند یک شهرک صنعتی که چندان پویا و فعال نیست فقط نام شهرک صنعتی را یدک می‌کشد.

محقق در  پایان از نبود فضای ورزشی به میزان کافی در منطقه خبر داد و افزود: بهسازی محورهای مواصلاتی نیز از مشکلات مهم اهالی در این منطقه به شمار می‌رود که امیدواریم به همت مسوولان رفع شود.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول