اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

تیرانداز: شهادت حاج قاسم سبب همبستگی کشور، تحقیر آمریکا و خاموشی فتنه در عراق شد

مدیرعامل خبرگزاری فارس با بیان اینکه حیف بود حاج قاسم سلیمانی براثر بیماری یا تصادف از دنیا برود و شهادت حق او بود گفت: شهادت حاج قاسم سبب همبستگی کشور، تحقیر آمریکا و خاموشی فتنه در عراق شد.

تیرانداز: شهادت حاج قاسم سبب همبستگی کشور، تحقیر آمریکا و خاموشی فتنه در عراق شد

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آیین رونمایی از کتاب مکتب سلیمانی صبح امروز یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه با حضور سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سردار آزادی معاون فرهنگی این سازمان و جمعی از پیرغلامان حسینی در خبرگزاری فارس برگزار شد.

مکتب سلیمانی جای کار بسیار برای تببین دارد

پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس در ایتدای این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر که همزمان با چهلیمن روز شهادت حاج قاسم سلیمانی شده است، اظهار داشت: شهادت حاج قاسم برای ما بسیار سخت بود و مکتب سلیمانی جای کار بسیار برای تببین دارد.

شهادت حاج قاسم سبب همبستگی کشور، تحقیر آمریکا و خاموشی فتنه در عراق شد

وی با بیان اینکه باوجود تمامی سختی‌ها اما حیف بود او براثر بیماری یا تصادف از دنیا برود و شهادت حق او بود گفت: در اثر برخی بی تدبیری‌ها کشور در آبان‌ماه دچار گسست دولت و مردم شده بود و تصور ما رسانه‌ای‌ها برای جبران این گسست تلاش بسیار بود اما شهادت حاج قاسم کشور را همبسته کرد و حتی در عراق که فتنه بزرگی رخ داده بود با شهادت حاج قاسم در آن شرایط و مکان خاموش شد.

اگر دست خدا را در این اتفاقات نبینیم کوتاهی کرده‌ایم

مدیرعامل خبرگزاری فارس ادامه داد: اگر دست خدا را در این اتفاقات نبینیم کوتاهی کرده‌ایم. در پی خون این شهید تحقیر آمریکا رقم خورد و جرأت نکردند اقدامی کنند و این ثمره شهادت حاج قاسم بود.

از کلاس شهید سلیمانی باید درس رشادت و اخلاص بیاموزیم

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دوران حیات ثمرات بسیاری از حاج قاسم بردیم و خون شهید نیز ثمرات بسیاری داشت که باید درس رشادت و اخلاص از آن بگیریم که درس مکتب سلیمانی بودیم.

در ادامه این مراسم فاطمه افشاریان به شعرخوانی درباره شهید سلیمانی پرداخت.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول