اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اجرای همزمان 24 پروژه راه‌سازی در استان/ اجازه توقف پروژه‌های عمرانی را نداده‌ایم

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اجرای همزمان و بی‌وقفه ۲۴ پروژه در حوزه راه‌سازی استان، گفت: تمام تلاش خود را برای تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌ تمام استان به کار بسته‌ایم.

اجرای همزمان 24 پروژه راه‌سازی در استان/ اجازه توقف پروژه‌های عمرانی را نداده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در مراسم بهره‌برداری از فازهای دو، سه و چهار بزرگراه خواجه-ورزقان، راه و جاده را از جمله عوامل موثر در توسعه دانست و  اظهار داشت: در سایه تلاش شبانه‌روزی پیمانکاران و مجریان، توانستیم ۴۸ کیلومتر از بزرگراه خواجه-ورزقان را همزمان با دهه فجر به مردم استان تقدیم کنیم.

 وی افزود: امیدوارم باقی‌مانده این پروژه مهم در قالب دو فاز یک و پنج در سال آینده به بهره‌برداری برسد.
 
پورمحمدی با اشاره به پیش‌بینی ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تمام فازهای این پروژه، یادآور شد: تاکنون بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان برای بهره‌برداری از این پروژه سرمایه‌گذاری شده و باقی‌مانده اعتبار مورد نیاز هم با مشارکت مجتمع مس آذربایجان تامین می‌شود.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی با ابراز رضایت از فعالیت‌های عمرانی اجرا شده و در حال اجرای استان، گفت: به‌رغم تنگناهای مالی و فشارهای اقتصادی ناشی از شرایط تحریم، ۲۴ پروژه راهسازی در استان به صورت همزمان اجرا می‌شود و حتی اجازه نداده‌ایم یک مورد از این پروژه‌ها تعطیل شود.
 
پورمحمدی تصریح کرد: به جرأت اعلام می‌کنیم که اجرای این پروژه‌ها، آذربایجان‌شرقی را به یک کارگاه بزرگ عمرانی و راه‌سازی تبدیل کرده است.
 
سعد محمدی، مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران نیز در این مراسم از آمادگی کامل این شرکت برای تامین منابع مالی مورد برای تکمیل فازهای یک و پنج پروژه بزرگراه خواجه- ورزقان خبر داد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول