اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

محلات فرحزاد و ایوانک صاحب بازارمیوه و تره بار می شوند

شهردار منطقه 2 از آغاز عملیات احداث دو بازار میوه و تره بار در محلات فرحزاد و ایوانک خبر داد.

محلات فرحزاد و ایوانک صاحب بازارمیوه  و تره بار می شوند

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، رسول کشت پور، شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: بنا بر رویکرد مدیریت شهری در توسعه سرانه های خدماتی محلات و تسهیل دسترسی شهروندان به امکانات و کاهش سفرهای شهری، افزایش بازارهای میوه و تره بار در برنامه های منطقه پیش بینی شده است.

وی در خصوص مکان یابی بازارهای میوه و تره بار در منطقه افزود: براساس مطالعات و نیازسنجی صورت گرفته ، با  هماهنگی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عملیات احداث 2 بازار میوه و تره بار در محله فرحزاد وبلوار ایوانک غرب  آغاز شد.

شهردار منطقه 2 با بیان اینکه افزایش تعداد بازارها براساس رویکرد مدیریت شهری در تامین آسایش و تسهیل در دسترسی شهروندان به خدمات دردستور کار قرار گرفته است گفت: در حال حاضر 21 بازار تره بار در منطقه به شهروندان خدمات رسانی می کنند و با بهره برداری از این دو پروژه ، دسترسی ساکنین محله فرحزاد و فاز 6 شهرک قدس به بازار میوه و تره بار فراهم می شود. 

به گفته شهردار منطقه 2 با برنامه ریزی صورت گرفته، عملیات احداث این دو بازار در ماه های نخست سال آتی تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول