اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تداوم پیروزی‌های خانگی داماش با گلزنی غلامی

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ یک مقابل گل ریحان البرز به برتری دو بر یک دست‌یافت.

تداوم پیروزی‌های خانگی داماش با گلزنی غلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال داماش گیلان و گل ریحان البرز در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۴ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: سید رضا مهدوی

کمک‌داوران: احد سلطانی و محمدصالح عرب‌آبادی

داور چهارم: مهرداد خسروی

ناظر داوری: رامین عرفانیان

ترکیب تیم فوتبال داماش گیلان:

ایمان صادقی، محمد مختاری، سید کاظم رحمانی، آزاد جعفرزاده، میلاد پورمحسن، محمد رستمی، میثم میرپسندیده، مهدی نظر محمد پناه، میعاد یزدانی، سعید طالبی و محمد غلامی

سرمربی: مازیار ربیعی فر

ترکیب تیم فوتبال گل ریحان البرز:

حجت صدقی، امید نظامی پور، محمد عبادزاده، مصطفی اکرامی، محمدرضا خرسند نیا، حمید دیوسالار، علی محمدی، کیانوش میرزایی، امین درویشی، حسین پاپی و رضا رضایی

سرمربی: محمد نصرتی

داماش گیلان روزهای سختی را سپری می‌کند و بدترین وضعیت مالی را بین تیم‌های لیگ یکی دارد؛ بازیکنان این تیم هفته گذشته به دلیل عدم دریافت مطالباتشان از سفر به کرمان خودداری کرده و دیدارشان مقابل مس این شهر برگزار نشد.

لاجوردی پوشان در لیگ امسال تنها پنج درصد مبالغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند و باروحیه‌ای ضعیف لیگ را ادامه می‌دهند؛ بازیکنان این تیم در هفته بیست و سوم به مصاف گل ریحانی می‌روند که با کسب ۳۹ امتیاز در مکان دوم جدول ایستاده است.

شاگردان محمد نصرتی هفته گذشته مقابل رایکا به‌تساوی بدون گل رسیدند؛ این تیم در پنج دیدار اخیر خود یک پیروزی و سه تساوی کسب کرده و در دیدار مقابل قشقایی فارس نیز تن به شکست یک بر صفر داد.

داماش گیلان بازی را بهتر از رقیب بالای جدولی آغاز کرده و در دقیقه هفت مسابقه می‌توانست دروازه گل ریحان را باز کند؛ پاس‌کاری متوالی بازیکنان داماشی با ارسال عرضی میعاد یزدانی به میرپسندیده رسیده و هافبک داماش در موقعیتی ایده‌آل از زدن گل بازماند.

بازی پس‌ازاین موقعیت به‌سان هوای ورزشگاه سردار جنگل رشت سرد دنبال شد ولی تیم میزبان در دقیقه ۱۸ دگرباره خطرساز ظاهرشده و روی نبوغ فردی سعید طالبی می‌توانست به گل برسد؛ ضربه این بازیکنان بافاصله به بیرون رفته و داماشی‌ها نتوانستند کاری از پیش ببرند.

هواداران داماشی که در حال سردادن شعارهای انتقادی علیه برخی مسؤولین شهری و استانی بودند در دقیقه ۲۲ به مرز انفجار رسیده و فریاد شادی سردادند؛ سانتر مواجه آزاد جعفرزاده با چرخش سر محمد غلامی توأم شده و گل نخست مسابقه به ثمر رسید.

لاجوردی پوشان گویی میل عقب‌نشینی نداشته و می‌خواهند عدم حضور هفته گذشته‌شان مقابل مس را جبران کنند؛ حملات بی‌امان شاگردان ربیعی فر موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه تیم دوم جدول خلق می‌کند ولی یکی پس از دیگری با بی‌دقتی داماشی‌ها هدر می‌رود؛ دیدار دو تیم در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر داماش خاتمه یافت.

نیمه دوم دیدار دو تیم در حضور کمتر از هزار تن از هواداران داماشی آغاز شد؛ شاگردان ربیعی فر نیمه دوم را به‌سان نیمه نخست هجومی آغاز کردند و هرگز چهره یک تیم از پیش باخته مقابل مدعی قهرمانی لیگ یک را از خود به نمایش نگذاشتند.

پسران شهر باران مزد حملات خود را در دقیقه ۷۴ مسابقه گرفته و توسط سعید باقرپسند بازیکن تازه‌وارد خود به گل دوم دست پیدا کردند؛ سید محسن حسینی یکی از گل‌های دریافتی تیم گل ریحان را در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی پاسخ داد ولی این داماش بود که در پایان ۹۰ دقیقه با برتری دو بر یک موفق به کسب سه امتیاز مسابقه شد.

در حاشیه:

* هواداران تیم فوتبال داماش گیلان به دلیل مشکلات مالی این تیم در خلال مسابقه شعارهای تندی علیه مسؤولین شهری و استانی سردادند.

* جایگاه ویژه ورزشگاه سردار جنگل در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی تکمیل‌شده و برای نخستین بار در فصل جدید این تعداد مهمان را به خود دیده است.

* میثم میرپسندیده در اواخر نیمه نخست مسابقه دچار مصدومیتی جدی شده و جای خود را به محمدرضا مهدوی داد.

* داور در نیمه نخست دو دقیقه وقت اضافی اعلام کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول