اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تساوی سپاهان قبل از بازی با العین/ نتایج بانوان اصفهانی در لیگ‌های برتر

تساوی سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان، پیروزی ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال و نتایج بانوان اصفهانی در لیگ‌های برتر از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.

تساوی سپاهان قبل از بازی با العین/ نتایج بانوان اصفهانی در لیگ‌های برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 18 بهمن ماه علاوه بر این‌که لیگ‌های برتر فوتبال، فوتسال و والیبال بانوان برگزار شد، برنامه سپاهان برای بازی با العین مشخص شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ تیم فوتبال سپاهان آخرین بازی لیگ برتری خودش را پیش از آغاز مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار کرد و در این بازی بیرون از خانه با نتیجه بدون گل متوقف شد؛ سپاهان که شانس کم کردن فاصله‌اش با پرسپولیس در صدر جدول را از دست داد با 36 امتیاز در رده دوم باقی ماند.

خبر دیگر از سپاهان این‌که بازیکنان سپاهان دیروز به ریکاوری پرداختند و از امروز تمریناتشان را برای بازی روز سه‌شنبه مقابل العین امارات آغاز می‌کنند، کاروان سپاهان روز یکشنبه با پرواز اختصاصی از اصفهان راهی شهر العین می‌شود تا اردوی خودش را در این شهر برپا کند.

گئورگی ولسیانی، مدافع گرجستانی سپاهان که مدتی از مصدومیت رنج می‌برد، روز گذشته ایران را به مقصد تفلیس ترک کرده تا مدتی زیر نظر پزشک تیم ملی گرجستان به برنامه‌های درمانی بپردازد، ولسیانی سپس روز دوشنبه از تفلیس به العین می‌رود تا به اردوی تیمش ملحق شود؛ به جز ولسیانی، همه بازیکنان سپاهان در سفر روز یک‌شنبه حاضر خواهند بود.

✅ دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار شد که سایپا در هفته پایانی لیگ برتر موفق به شکست 7 بر صفر هیأت فوتبال شهرستان اصفهان  شد؛ همچنین دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و نامی‌نو اصفهان نیز به دلیل انصراف تیم اصفهانی برگزار نشد، نامی‌نو که عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را یدک می‌کشید نتوانست به جمع 4 تیم مرحله پلی‌آف لیگ امسال صعود کند.

✅ تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در آخرین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف اکسون تهران رفت و در پایان با نتیجه 80 بر 76 به پیروزی رسید و با کسب دهمین برد خود در لیگ شانس حضور در پلی‌آف را بیشتر کرد.

همچنین در دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم نامی‌نو اصفهان میزبان گروه بهمن بود، در این دیدار که در ورزشگاه آرارات اصفهان برگزار شد گروه بهمن با نتیجه نزدیک 79 بر 72 مقابل نامی‌نو اصفهان به برتری رسید؛ مسابقه دوم نیز پنج شنبه 24 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

✅ دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان آغاز شد و در مهم‌ترین بازی هفته تیم صدرنشین سایپا میزبان باریج اسانس کاشان بود که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود سایپا به پایان رسید تا این تیم به صدرنشینی خود ادامه دهد.

در دیگر رقابت مهم هفته، پیکان میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود، شاگردان فریبا صادقی در ذوب‌آهن با نتیجه 3 بر 2 مقابل میزبان پیروز شدند.

✅ هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با شکست تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن برابر تیم‌های کرمانی به پایان رسید؛ تیم فوتبال بانوان سپاهان که مهمان شهرداری سیرجان بود با نتیجه 3 بر یک شکست خورد؛ ذوب‌آهن نیز که در اصفهان میزبان تیم صدرنشین شهرداری بم بود با نتیجه 4 بر یک مغلوب این تیم شد.

در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، شهرداری بم با 48 امتیاز همچنان صدرنشین است؛ تیم فوتبال سپاهان با 32 امتیاز به رده چهارم جدول رده‌بندی سقوط کرد و ذوب‌آهن نیز با 18 امتیاز رده هفتم را حفظ کرد.

✅ هفته دهم لیگ برتر هندبال آقایان برگزار شد و در گروه الف تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبان سربداران سبزوار بود و با نتیجه 32 بر 25 به پیروزی رسید و در رده دوم این گروه قرار گرفت.

در چارچوب همین هفته و در گروه ب نیز تیم سپاهان اصفهان میزبان نفت و گاز گچساران بود و در پایان موفق شد به پیروزی 25 بر 20 دست پیدا کند و در رده دوم جدول این گروه قرار گیرد.

✅ تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان با کسب 15 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم هیأت خراسان رضوی با 12 امتیاز در رده دوم ایستاد و ذوب‌آهن اصفهان نیز با 9 امتیاز سوم شد.

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نشسته بانوان که از 16 بهمن به میزبانی خراسان رضوی آغاز شده بود، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

✅ در هفته چهارم دور برگشت مقدماتی سوپر لیگ بسکتبال جانبازان و معلولان تیم مخابرات اصفهان مقابل هیأت زنجان در گروه الف با نتیجه 68 بر 54 برد و به مرحله بعد صعود کرد؛ تیم مخابرات اصفهان با 8 امتیاز در صدر جدول سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر قرار گرفته است.

انتهای پیام/63090/ح30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول