اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

از آتابای تا بوی بَنگ!

دبیر جشنواره فیلم سکانس بیداری در یادداشتی به اکران فیلم سینمایی آتابای و حاشیه‌های بعدازآن پرداخت.

از آتابای تا بوی بَنگ!

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجتبی محمودی دبیر جشنواره فیلم سکانس بیداری در یادداشتی به اکران فیلم سینمایی آتابای و حاشیه‌های بعدازآن پرداخته است که در ادامه آن را می‌خوانید.

 فیلم سینمایی آتابای پنجمین ساخته نیکی کریمی طبیعت بکر خوی را با بازی خوب(نه عالی و خارق‌العاده!) بازیگرانش پیش چشم مخاطب می‌آورد اما این قاب‌های زیبا و شیرینی زبان آذری هم‌ نمی‌تواند دود سیگار زیاد بازیگران و استفاده مکرر آنان از الفاظی مانند ... (شکر) خوردم و خوردی و خورد! را بشورد و ببرد!

مثلث اصلی بازیگران نام‌آشنای این فیلم شامل هادی حجازی‌فر ، سحر دولتشاهی و جواد عزتی گاه‌وبیگاه و در بیش از ۱۰ سکانس آتابای سیگار پک می‌زنند!

یعنی هر وقت عصبی هستند یا در حال تفکر یا حتی موقع صمیمی شدن سیگار روشن می‌کنند و کریمانه بذل و‌ بخشش هم ؛ هم! به‌طوری‌که حتی معشوقه جناب آتابای عاشق‌پیشه هم هوس سیگار کشیدن می‌کند! و حتی، حتی آتابای  به خواهرزاده نوجوان محبوب خودش که توتون از جیبش کشف کرده، هم سیگار تعارف می‌کند!!!

 پساسینما

پایمان را که از سینما آفریقا بیرون می‌گذاریم در کوچه مجاور سینما و پشت بازار زیست خاور مشهور مشهد، ۸ یا ۹ جوان ۱۷ ، ۱۸ ساله‌ی کاپشن‌پوش، کنار دیوار کزکرده‌اند و دود غلیظی بالای سرشان تا سیاهی شب بالا می‌رود! قهقهه می‌زنند و فحش‌هایی دوستانه نثار هم!

همراهی فیلم‌بین من که سابقه زندگی در یک خوابگاه دانشجویی لاکچری را داشته، تشخیص مشامش را در گوشم می‌گوید: بوی بَنگ است و ماری‌جوانا !!!

انتهای پیام/ 70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول