اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

انتخابات، نماد دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است

استاندار قزوین، انتخابات را نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی عنوان کرد و گفت: باید به این موضوع توجه کرد و درنظر داشته باشیم که حضور مردم در انتخابات می‌تواند تضمین کننده امنیت و بقای جمهوری اسلامی باشد.

انتخابات، نماد دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین ظهر امروز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه در مسجدالنبی(ص) شهر قزوین با اشاره به دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از با ارزش‌ترین انقلاب‌ها است و این روزها یاد آور خاطرات شیرینی برای ملت و به ویژه نسل ما است.

وی با بیان اینکه استان قزوین دارای ظرفیت‌های ارزشمندی است، افزود: دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا از این فرصت برای خدمت صادقانه‌ و خالصانه به مردم و ملت بهره‌مند شویم.

استاندار قزوین بیان کرد: مشکلاتی در استان قزوین در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه توسعه وجود دارد و استان در این حوزه ضعیف است که البته جا دارد در راستای توسعه آن تلاش کرد.

جمالی‌پور با اشاره به وحدت و یکرنگی موجود در استان یادآور شد: امروز شاهد همدلی مناسبی بین مسوولان استان هستیم و از این همدلی می‌توان در راستای حل مشکلات مردم و توجه به دغدغه‌های آن گام برداشت.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت توجه به حقوق مردم و رضایتمندی آنها اضافه کرد: ما امروز مسولیت سنگینی را در برابر مردم بر عهده داشته و تلاش می‌کنیم تا به حقوق آنها توجه کرده و از این فرصت برای خدمتگزاری به آنها بهره‌مند شویم.

استاندار قزوین با بیان اینکه دشمن از ابتدا همواره سعی در آسیب زدن به نظام اسلامی داشته است، گفت: دشمن در توطئه‌های جدید خود تلاش دارد تا بین مردم و مسوولان فاصله ایجاد کند و برای رسیدن به اهداف خود از اختلاف‌افکنی بین قوا و ناکارآمد نشان دادن مسوولان در بین مردم استفاده می‌کند لذا ما باید به این توطئه‌ها آگاهی داشته باشیم تا بتوانیم با آن کنار بیائیم.

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: باید به جایگاه مردم توجه کرد چرا که دغدغه و نظر آنها دارای اهمیت است؛ ما موظفیم تا احترام به مردم و توجه به رفاه آنها را درنظر داشته و رضایتمندی آنها را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در آستانه ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم و این دو مناسبت دارای اهمیت ویژه‌ای است چراکه دشمن به این روز سرنوشت ساز توجه ویژه دارد.

استاندار قزوین، انتخابات را نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی عنوان کرد و ادامه داد: باید به این موضوع توجه کرد و درنظر داشته باشیم که حضور مردم در انتخابات می‌تواند تضمین کننده امنیت و بقای جمهوری اسلامی باشد لذه اهمیت حضور مردم در انتخابات در همین امر تبیین می‌شود.

جمالی‌پور در ادامه به مهم‌ترین پروژه‌ها و طرح‌ها در دهه فجر اشاره و عنوان کرد: افتتاح طرح‌هایی را در دهه فجر پیش‌بینی کرده‌ایم که افتتاح در حوزه کشاورزی و صنعتی از جمله این طرح‌ها است.

وی گفت: تلاش داریم تا بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی و بیمارستان یکهزار تختخوابی استان را توسعه دهیم و این موضوع از جمله اولویت‌های ما در حوزه سلامت استان، تسریع در پروژه‌های عمرانی و کشاورزی از جمله دو خطه شدن راه آهن قزوین و تهران، انتقال آب شرب از طالقان و آبیک به شهرها و روستاها نیز از جمله اولویت‌ها در حوزه عمرانی است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول