اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشکیل مجلس قوی نمایانگر قدرت اجتماعی در برابر دشمنان است

امام‌جمعه بردسکن گفت: تشکیل مجلس شورای اسلامی قوی نمایانگر قدرت اجتماعی ملت ما در برابر تهدیدات دشمنان است.

تشکیل مجلس قوی نمایانگر قدرت اجتماعی در برابر دشمنان است

حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی امام‌جمعه بردسکن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با عرض تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (س) مادر علمدار کربلا و عرض تبریک به مناسبت آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایام دهه مبارک فجر، حضور مردم را در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تمامی شیطنت‌های استکبار جهانی را نقش بر آب می‌کند.

خطیب جمعه بردسکن با تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان که برنامه‌های شایسته‌ای را برای این دهه برنامه‌ریزی داشتند گفت: در طول این دهه بهره‌برداری از ۱۲۵ پروژه طرح‌های عمرانی با اعتبار ۱۸۲ میلیارد تومان که تعداد ۱۶۹ پروژه در سطح روستاها بود، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها مجموعاً ۷۵ هزار نفر جمعیت این شهرستان از نعمت خدمات آن بهره‌مند شدند.

وی به برنامه‌های فرهنگی دیگر در طول این ایام اشاره کرد و افزود: در طول این دهه ده‌ها برنامه مسابقات قرآنی در سطح شهرستان در دست انجام است.

 

 امینی با اشاره به منویات رهبری در خصوص انتخاب یک نماینده اصلح با ویژگی‌های مربوط این انتخاب گفت: پنج ویژگی یک اصلح بر اساس منویات رهبری شامل مؤمن بودن، دوری از انحرافات، داشتن روحیه جهادی و انقلابی گری، شجاعت و عقلانیت، خدمتگزاری و روحیه جهادی کار کردن را نام برد، است.

 وی اظهار داشت: مردم به دنبال نماینده‌ای باشند که از انقلاب ستم‌خواهی نداشته باشد.

 خطیب جمعه بردسکن با اشاره به فتنه سال ۸۸ که بحث تقلب را در انتخابات مطرح کردند، گفت: مواظب و هوشیار باشید و به کاندیداهایی رأی دهید که با این ویژگی‌های مقام معظم رهبری هم‌خوانی داشته باشد.

امینی بدبین کردن و تهمت زدن به روحانیت را که بعضاً مطرح می‌کنند را نامناسب ذکر کرد و افزود: با تحقیق و توجه از میان کاندیداها فردی را انتخاب کنید که بتواند برای مردم خدمتگزاری شایسته و با روحیه جهادی و انقلابی کار کند.

امینی با یادآوری یوم‌الله ۲۲ بهمن با چهلمین روز سردار دل‌ها سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: حضور باشکوه مردم در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن تجدید بیعت با امام راحل رهبری نظام و خون شهدا و به‌ویژه سردار اسلام سردار سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت خواهد بود.

وی نیز در خطبه‌های این هفته به دستاوردهای نظام اشاره کرد و گفت: امروز به برکت نظام خدمات رشد و پیشرفت را در جای‌جای این کشور به‌ویژه سطح روستاها را همگی شاهد هستیم.

امام‌جمعه بردسکن با اشاره به ۱۰ میلیون فارغ‌التحصیل و چهار میلیون دانشجو در کشور گفت: همه وظیفه دارند دستاوردهای نظام را در طول این دهه برای مردم بازگو نمایند.

انتهای پیام/70041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول