اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

پرداخت 1800 میلیارد تومان حق‌التدریس معلمان شاغل تا پایان سال

وزیر آموزش و پرورش گفت: 1800 میلیارد تومان میزان مطالبه معلمان بابت حق‌التدریس آنهاست که تلاش می‌کنیم تا پایان سال همراه با مابقی مطالبات پرداخت شود.

پرداخت 1800 میلیارد تومان حق‌التدریس معلمان شاغل تا پایان سال

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان، اظهار داشت: مهم‌ترین مطالبه باقیمانده فرهنگیان به حق‌التدریس معلمان شاغل مربوط می‌شود.

وی افزود: این افراد حقوقشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سر ماه دریافت می‌کردند اما چون آموزش و پرورش کمبود معلم داشت، ساعت‌هایی اضافه‌تر تدریس می‌کردند که البته از آنها تشکر می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد که مطالبات آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به موقع پرداخت کنیم.

حاجی‌میرزایی بیان داشت: یکی دیگر از مطالبات که در پرداخت آن تأخیر داشته‌ایم مطالبات خریدخدمات و همچنین مطالبات همکاران اداری است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال این مطالبات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه حق‌التدریس معلمان چقدر است، اظهار داشت: مطالبات معلمان بابت حق‌التدریس 1800 میلیارد تومان است که دولت قول پرداخت آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول