اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

عشایر همیشه وفادار به سرزمین مادری بوده‌اند/نقش بی‌بدیل عشایر در دفاع مقدس

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به نقش بارز و برجسته عشایر اشاره کرد و گفت: نقش عشایر در دفاع مقدس بی‌بدیل بوده است‌.

عشایر همیشه وفادار به سرزمین مادری بوده‌اند/نقش بی‌بدیل عشایر در دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در یادواره شهدای ایل قجر و حماسه عملیات کانی سخت و گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: در هیچ جای تاریخ نمی‌توان از خیانت عشایر به کشور ردی پیدا کرد زیرا آنها همواره وفادار به سرزمین و ارزش‌های والای انسانی و اسلامی بوده‌اند.

وی افزود: انقلاب‌های سیاسی متفاوتی در تاریخ وجود دارد اما هیچ انقلابی به اندازه جمهوری اسلامی در جهان تحول ایجاد نکرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن برشمرد و اضافه کرد: دینی بودن از دیگر ویژگی‌های این انقلاب است و شجاعت، دلیری و رهبری حضرت امام(ره) از شاخصه‌های پیروزی انقلاب بود.

وی تاکید کرد: دنیای آن زمان متحول شد و هیچ کس فکر نمی‌کرد که یک نظام اسلامی بتواند اینچنین جهان را دستخوش تغییر کند.

نوذری تصریح کرد: استکبار شرق و غرب جنگ تحمیلی را در همان سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب به کشور تحمیل کردند.

وی عنوان کرد: مردم انقلابی با همه رشادت‌ها و با حضور ایلات و عشایر غیور از مرزهای کشور دفاع کردند و عملیات‌های میمک، چنگوله و کانی سخت با حضور مردان شجاع و غیور ایلات و عشایر ایلام در کنار رزمندگان با شور موجب شکست عملیات‌های دشمن شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: از آنجایی که در بخش دفاع مقدس و ساله‌ای مقاومت مردم زیاد کار علمی صورت نگرفته است از پایان نامه‌ها و رساله‌های دکتری با محور آسیب شناسی جنگ حمایت می‌کنیم.

وی به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ما سخت‌ترین تحریم‌ها را در طول چهل ساله انقلاب سپری می‌کنیم و حتی در بحث دارو و ساختارهای اقتصادی ما توسط رئیس جمهور دیوانه آمریکا تحریم شده‌ایم.

نوذری اضافه کرد: از همه آحاد مختلف و جریان‌های سیاسی و مردم دعوت می‌کنیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور داشته باشند و تحریم‌های آمریکا را محکوم کنند.

وی یادآور شد: مجلس در راس امور است و حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیاز جامعه امروز است. عشایر در همه جا نقش بارز و برجسته داشته و امیدواریم در انتخابات نیز حضور پرشور و گسترده داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اذعان کرد: در استان ایلام همه تمهیدات و برنامه‌های لازم برای یک انتخابات سالم و پرشور فراهم کرده‌ایم. صیانت از آرای مردم وظیفه ماست و تلاش و کوشش می‌کنیم که امانتدار آرای مردم باشیم.

وی بیان کرد: آنچه مهم است حضور مردم با هر سلایق و دیدگاه سیاسی است که امیدواریم با حضور پرشور مردم این انتخابات در تاریخ ماندگار شود.

انتهای پیام/9708/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول