اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

حل مشکل قاچاق دام نیازمند اهتمام جدی مسوولان است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: با اشرافیت کاملی که بر مرزهای استان وجود دارد اما حل مشکل قاچاق دام نیازمند اهتمام جدی مسوولان است.

حل مشکل قاچاق دام نیازمند اهتمام جدی مسوولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در جریان بازدید از گذرگاه‌های مرزی شهرستان دهلران با اشاره به تلاش برخی افراد برای قاچاق دام از مرزهای استان ایلام به کشور عراق گفت: وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق و وضعیت ژئوپلتیک منطقه باعث شده تا برخی افراد به خود جرات دهند و کار قاچاق دام را از استان ما پیگیری کنند.

وی افزود: امروز اشرافیت کاملی بر مرزهای استان وجود دارد اما با تمامی این تفاسیر لازم است مسوولین استان برای جبران خلاءهای موجود در مرزهای استان چاره اندیشی کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان وجود عشایر کوچ‌رو در منطقه و نبود زیرساخت مناسب در مرزها را از مهمترین علل طمع قاچاقچیان به مرزهای استان عنوان کرد و گفت: نیروهای نظامی و انتظامی و به خصوص مرزبانی با تلاش شبانه‌روزی خود توانسته‌اند که مسئله قاچاق دام در استان ایلام را به حداقل برسانند اما برای ادامه و حل قطعی مشکل نیازمند حمایت و توجه ویژه مسوولان است.

وی تاکید کرد: سپاه به مانند سال گذشته در کنار نیروهای مرزبانی کار امنیت، رصد و مقابله با قاچاق دام را به صورت ویژه دنبال خواهد کرد و برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص انجام گرفته است.

انتهای پیام/۹۷۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول