اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

عرضه وسیع کتاب‌های قاتل سردار سلیمانی در بندرعباس+عکس

در نمایشگاه کتاب بندرعباس آثار دونالد ترامپ در حوزه کتاب‌های موفقیت به وفور عرضه می‌شود. این در حالی است که رئیس‌جمهور آمریکا مراکز فرهنگی ما را تهدید می‌کند اما ما کتاب‌های او را تبلیغ می‌کنیم!

عرضه وسیع کتاب‌های قاتل سردار سلیمانی در بندرعباس+عکس

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نمایشگاه کتاب بندرعباس از مورخ ۱۲ بهمن ماه آغاز به کار کرده و تا ۱۸ بهمن نیز ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه ۵۳۴ ناشر و نمایندگی از سراسر کشور و ۱۵ ناشر حوزه نشر الکترونیک حضور دارند.

یکی از نکات عجیب در این نمایشگاه عرضه کتاب‌های موفقیت با محوریت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکاست، «مثل یک قهرمان فکر کن»، «دستان طلایی»، «چگونه ثروتمند شویم» و «آینده بدون ترس» از جمله این کتاب‌ها هستند که در پیش‌خوان برخی از غرفه‌ها در این نمایشگاه خودنمایی ممی‌کند.

این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا از یک سو مراکز فرهنگی ما را هدف قرار داده و تهدید می‌کند و از سویی آثاری با محوریت او از سوی متولیان نمایشگاه‌ها اجازه حضور داده می‌شود آن هم از دسته آثار موفقیت!

در حالی این آثار و از جمله این قبیل کتاب‌ها چند روزی است در نمایشگاه کتاب بندرعباس خودنمایی می‌کند که نمایشگاه‌های استانی برای سهولت دسترسی به کتاب‌هایی است که ممکن است مخاطبان نتوانند به آسانی آنها را در اختیار داشته باشند و یا محلی برای عرضه تازه‌هاست که از سوی ناشر در این‌گونه نمایشگاه‌ها سهل‌تر در اختیار علاقه‌مندان باشد.

به نظر می‌رسد نظارت‌ها در نمایشگاه‌های استانی باید بیش از اینها باشد و آثاری که در دسته کتاب‌های موفقیت قرار می‌‌گیرند نباید در اولویت نمایشگاه‌های کتاب باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول