اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

لازمه تشکیل یک مجلس انقلابی حضور پرشور در انتخابات است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: مردم با حضور چشمگیر خود در انتخابات ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمن برای ایجاد تفرقه در کشور، تشکیل مجلسی قوی و انقلابی را رقم خواهند زد.

لازمه تشکیل یک مجلس انقلابی حضور پرشور در انتخابات است

حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو خنثی‌کننده توطئه دشمنان علیه کشور و نظام است. 

وی افزود: دشمنان ما همواره سعی دارند تا با ایجاد تفرقه در کشور و فاصله انداختن بین مردم و اصل نظام،‌زمینه را برای رسیدن به مطامع‌شان در جمهوری اسلامی فراهم کنند و از هر فرصتی برای رسیدن به هدف خود استفاده می‌کنند که البته تاکنون ناکام مانده‌اند. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: دشمنان ما در هر انتخابات به موضوع حضور مردم ما در انتخابات متمرکز می‌شوند و مترصد فرصتی برای حضور کمرنگ مردم هستند و مطامع خود را در این فضاها جستجو و پیگیری می‌کنند. 

عبادی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات با توجه به مردمی بودن اصل حاکمیت ما یک نوع اعلام حمایت از اصل نظام است و مردم با حضور پرشور خود در انتخابات، توطئه‌های دشمن را برای ایجاد تفرقه و نفاق خنثی می‌کنند. 

وی افزود: از سوی دیگر تشکیل یک مجلس منسجم و انقلابی در سایه یک حضور پرشور و همچنین آگاهانه محقق خواهد شد و ان‌شاءالله مردم ضمن حضور چشمگیر در انتخابات، به گزینه‌های مناسب برای نمایندگی مجلس رأی خواهند داد. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: تشکیل یک مجلس قوی به دنبال انتخاب صحیح مردم، ما را در صیانت از منافع ملی کمک می‌کند و در عرصه دیپلماسی نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول