اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوسی با تعامل مشترک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه کشور

معاون سازمان راهداری گفت: با هدف افزایش ایمنی سفرهای ناوگان اتوبوسی جاده‌ای، با تعامل مشترک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه کشور، نظارت بر ناوگان اتوبوسی با شدت و سرعت بیشتری اجرا می‌شود.

تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوسی با تعامل مشترک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه کشور

مهران قربانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: براساس توافق به عمل آمده بین این سازمان و پلیس راه کشور در راستای کنترل مضاعف ایمنی رانندگان و ناوگان اتوبوسی اجرای چهاربند با موضوع ایمنی سفرهای اتوبوسی با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان این که، کنترل مضاعف سیستمی و فیزیکی راننده و ناوگان در مقابل تمام پاسگاه‌ها توسط پلیس راه در ساعات ۲۲ تا ۷ صبح موضوع ماده اول این توافق است افزود: براساس موضوع بند ۲ این توافق، تشدید نظارت‌های میدانی در پایانه‌های مسافربری و در طول مسیر با ایجاد تیم مشترک پلیس راه راهور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعمال می‌شود.

قربانی تصریح کرد: اجرای طرح تشدید و غربالگری سلامت رانندگان مسافربری با اولویت تست اعتیاد به صورت مشترک توسط پلیس راه و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، موضوع بند سوم توافق به عمل آمده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: براساس بند ۴ توافق یادشده، به موارد گزارش موردی تخلفات حمل و نقلی رانندگان و ناوگان مسافربری و باری منعکس شده از سوی عوامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توسط پلیس راه رسیدگی می‌شود.

وی اظهار داشت: این توافقنامه یکی از مجموعه اقدامات کوتاه‌مدت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که در راستای نظارت بر رفتار رانندگان اتوبوس و ارتقای ایمنی سفرهای جاده هم وطنان اتخاذ شده است و برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت اثربخشی تدوین شده و در دستور کار قرار گرفته است که متعاقب اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول