اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سازمان بسیج کارگری پیگیر تأمین کار و اشتغال مشکلات است

جانشین بسیج کارگری گفت: سازمان بسیج کارگری به عنوان عضو شورای تأمین کار و اشتغال مشکلات و معضلات برخی شرکت‌ها و کارخانجات را مورد پیگیری قرار می‌دهد.

سازمان بسیج کارگری پیگیر تأمین کار و اشتغال مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا یوسفی ظهر امروز در دیدار با جانشین بسیج کارگری کشور اظهار کرد: بسیجیان با درست کار کردن و روحیه بسیجی، موجب تولید محصولات با‌کیفیت هستند و در شرکت‌ها، علاوه بر بالا بردن بینش کارگران، موجب بالا بردن روحیه معنوی آنها نیز می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: مجموعه پر برکت بسیج کارگری که دفاتر و پایگاه‌هایش مرجع و ملجأ نیروهای متعهد و پرکار کارخانجات و مراکز صنعتی است با برخورداری از ظرفیت عظیم بسیجیان می‌تواند ضمن ارتقای قابلیت‌های کارگران به عنوان حلقه واسط میان این قشر و مدیران صنعت، بهره‌وری را به اوج رسانده و تولید ملی را اعتلا بخشد.
وی تصریح کرد: بسیج فقط یک نهاد نظامی و متعلق به جنگ نیست، بلکه بسیج یک تفکر است و در همه حوزه‌ها و بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی فعالیت داشته و همواره نقش مثبت و تعیین کننده‌ای داشته است.
در ادامه جانشین بسیج کارگری با بیان اینکه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس بسیج کارگری نقش مهمی را ایفا کرده است، گفت: اکنون نیز در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی مشغول به فعالیت هستند.
سبحان علی‌نژاد ادامه داد: سازمان بسیج کارگری به عنوان عضو شورای تامین کار و اشتغال مشکلات و معضلات برخی شرکت‌ها و کارخانجات را مورد پیگیری قرار داده و خوشبختانه مسؤولان کشوری بازدید مختلفی از این مراکز داشتند و گامی در راستای رفع این مسائل برداشته شد.
وی افزود:همچنین در بحث حمایت از کالای ایرانی و افزایش با کیفیت تولید طرح شیفت ایثار به حوزه‌های مقاومت اعلام کردیم که استقبال خوبی صورت گرفت.

طرح شیفت ایثار کارگران قشر زحمتکش علاوه بر کار موظفی خود برای اینکه تولید و اشتغال خوب داشته باشیم و کیفیت کالا را افزایش دهیم، خارج از زمان بدون آنکه ریالی دریافت کنند مشغول فعالیت شدند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول