اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری جشنواره خوشنویسی فجر انقلاب در سی‌سخت

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا و به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر جشنواره خوشنویسی فجر انقلاب در سی ‌سخت برگزار شد.

برگزاری جشنواره خوشنویسی فجر انقلاب در سی‌سخت

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا و موسسه فرهنگی و هنری شبستان ، جشنواره خوشنویسی فجر انقلاب گرامیداشت دهه مبارکه فجر با حضور خوشنویسان برتر شهرستان دنا و مسؤول انجمن خوشنویسان استان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا برگزار شد.

 فرهاد ناصری در ابتدای این جشنواره با تبریک دهه مبارک فجر ، این جشنواره را سرآغاز فعالیت مستمر و منظم انجمن خوشنویسان و هنرمندان و علاقه مندان این حوزه دانست و گفت: خوشنویسی هنری است عالی که آرامش و آسایش روحی و ذهنی فراوانی را در خود نهفته دارد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا گفت: محیط طبیعی و جغرافیایی دنا ،خلقیات ،روحیات و ذهنیات این مردم که در فرهنگ این دیار نهفته است ،با فرد گرایی عجین است و موسیقی و خوشنویسی و شعر همدم همیشگی این دیار و مردمانش هست و زمینه پیشرفت و بالندگی را دارد.

ناصری  خط زیبا را باعث ایجاد اعتماد به نفس بیشتر،  فراگیری آن را به جهت نیاز روز مره ،یک ضرورت دانست و گفت: وجود فضای مجازی و صفحه کلید های دیجیتال ،تاثیر بسیار نامطلوبی بر خط و نگارش آحاد افراد گذاشته و در این راستای برگزاری کلاس های خط تحریری ،نستعلیق ،نسخ و شکسته نستعلیق مورد توجه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا برای رونق و فعالیت بیش از پیش انجمن خوشنویسان دنا شده است.

نقی کرامت رئیس انجمن خوشنویسان استان هم با تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره، شهرستان دنا را دارای پتانسیل و استعداد و توانایی بالایی در امر خوشنویسی دانست و گفت: امیدواریم شاهد رشد،رونق و شروع به کار کلاسهای آموزشی این رشته زیبا در شهرستان دنا بعد از پایان این جشنواره باشیم.

لازم به ذکر است قریب به ۱۸نفر از علاقه مندان و پیشکسوتان در این جشنواره شرکت نمودند و بعد از داوری آثار ، به برگزیده ها هدایایی در مناسبتی با حضور مسؤولان به آنها تقدیم می‌شود.

 

انتهای پیام/2571

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول