اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تندیس «تقدیس» اثر استاد تناولی چند ساعت بعد از سرقت پیدا شد/ سارقان شناسایی شدند

نماد «تقدیس» اثر استاد پرویز تناولی که سال ها در کنار ساختمان شهرداری مرکزی اصفهان نصب شده بود، در کمتر از شش ساعت بعد از سرقت پیدا شد.

تندیس «تقدیس» اثر استاد تناولی چند ساعت بعد از سرقت پیدا شد/ سارقان شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، نیمه شب گذشته بخش میانی نماد «تقدیس» اثر پرویز تناولی که در کنار ساختمان شهرداری مرکزی اصفهان قرار داشت، به سرقت رفت.

جنس این نماد از برنز است و در سال 80 توسط شهرداری اصفهان خریداری و در مجاورت ساختمان شهرداری مرکزی اصفهان واقع در میدان امام حسین (ع) نصب شد.

از صبح امروز پیگیری‌های شهرداری از دستگاه‌های انتظامی برای پیدا کردن سارقان این اثر آغاز شد و در نهایت به فاصله چند ساعت و حدود 5 ساعت از این ماجرا، اثر به سرقت رفته کشف و سارقان شناسایی شدند.

در خصوص این ماجرا، «ایمان حجتی»، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با انتشار پستی در صفحه خود نوشت: امروز را با یک خبر بد آغاز کردم ولی با یک خبر خوب ادامه می‌دهم.  

وی افزود: بخش میانی سرقت شده تندیس تقدیس استاد پرویز تناولی با تلاش همه همکارانم در بخش‌های مختلف شهرداری اصفهان و اقدام سریع و مناسب عوامل انتظامی، پیدا شده و سارقان شناسایی شدند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان اظهار کرد: توضیحاتی در خصوص این اتفاقات وجود دارد که به زودی خواهم نوشت. 

متاسفانه بخشی از این اثر بعد از سرقت دچار آسیب شده است که به زودی بعد از مرمت در محل قبلی یعنی در کنار ساختمان شهرداری نصب می شود.   

انتهای پیام/63086/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول