اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بانک‌ها و تحریم‌های داخلی باعث ایجاد مشکلات اقتصادی هستند

امام جمعه موقت تهران گفت: تحریم‌های خارجی اثری ندارد بلکه تحریم‌های داخلی، عدم کمک به رونق تولید و سود بالای بانک‌ها باعث ایجاد مشکلات اقتصادی شده است.

بانک‌ها و تحریم‌های داخلی باعث ایجاد مشکلات اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، آیت الله محمدکاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران شب گذشته در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که در مسجد جامع المهدی(عج) برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی پدیده الهی و معجزه قرن است که به واسطه ایمان و اعتماد مردم و شهادت طلبی به رغم فشار قدرت‌های جهانی به  پیروزی رسید.

وی با اشاره به طرح‌های جهادی دانشگاهیان بیان کرد: امروز وقتی مقام معظم رهبری شعار اقتصاد مقاومتی می‌دهد و دولت آمادگی ندارد، بیش از هزار استاد دانشگاه نامه می‌نویسند و اعلام آمادگی می‌کنند که ما حاضریم سربازی کنیم.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: امروز برخی از مسؤولان اجرایی کشور غرب‌گرا هستند و شبکه‌های بیگانه را تقویت و رسانه ملی را تضعیف کرده‌اند تا هروقت به هر طریقی خواستند از مردم رأی بگیرند و هروقت خواستند آشوب و فتنه کنند اما خدا را شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی امروز در کشور فساد علنی نداریم و این قدرت حکومت است که جلوی هرگونه فساد را گرفته است.

آیت الله صدیقی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در پرتاب موشک به پایگاه نظامی عین الاسد، گفت: در طول تاریخ دولت و ملت ایران نتوانسته بودند در مقابل آمریکا سر بالا کند اما امروز به واسطه اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌توانیم پس از شهادت سردار سلیمانی حرف از انتقام سخت بزنیم و آن را عملی کنیم.

وی با اشاره به گرانی‌ها در کشور خاطرنشان کرد: این گرانی‌ها ربطی به انقلاب اسلامی ندارد و مربوط به ضدانقلاب‌هایی است که در بین مسؤولان نفوذ کرده‌اند و بانک‌ها نیز با سودهای گزاف مشکلات اقتصادی ایجاد می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه از انقلاب اسلامی جز پیشرفت، اقتدار و عزت ندیدیم، افزود: تحریم بیرونی بر ما اثر ندارد و تحریم‌های داخلی و عدم کمک به رونق تولید باعث ایجاد مشکلات اقتصادی شده است.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه شعار «ما می توانیم» را امام(ره) به احقاق رساند، افزود: در دوران دفاع مقدس این واقعیت به خوبی مشهود بود، حتی وضع اقتصادی ما بدتر از زمان فعلی بود اما اتحاد مردم و اعتقادشان باعث پیروزی شد اما امروز نفوذی‌ها و وابستگان به آمریکا و اروپا و طرفداران مذاکره بر شعار «ما نمی توانیم» تأکید دارند.

انتهای پیام/گ/پ/س۲۰/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول