اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خط شهادت در انقلاب اسلامی تداوم دارد

استاندار مرکزی گفت: خط شهادت در انقلاب اسلامی تداوم دارد تا مادامی که اهداف نظام جمهوری اسلامی و آرمان های امام راحل و رهبری محقق شود.

خط شهادت در انقلاب اسلامی تداوم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید علی آقازاده صبح امروز در سفر نیم روزه به جاورسیان به مناسبت افتتاح پروژه‌های عمرانی در دهه مبارک فجر در دیدار با خانواده شهید محسن مهری پور اظهار کرد: خط شهادت در انقلاب اسلامی تداوم دارد تا مادامی‌که اهداف نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام راحل و رهبری محقق شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از شهدای انقلاب پس از جنگ تحمیلی به درجه بالای شهادت نائل آمده‌اند بیان کرد: خط شهدا ادامه دارد چراکه در سال جاری نیز بزرگ‌ترین شهید نظامی انقلاب تقدیم اسلام شد.

استاندار مرکزی تأکید کرد: امنیت کشور مرهون خون شهداست و استقامت و ایثار خانواده شهدا سبب تداوم نهضت انقلاب اسلامی شده و این اقشار برکت جامعه بوده و دیدار مسئولان با آنان مایه برکات و ثمرات است و خدمت به خانواده شهدا، توفیق بزرگی برای خدمتگزاران دولت است.

آقازاده خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات امام راحل، شهدا چشم و چراغ ملت‌اند و این مهم پس از ۴۰ سال نیز مشهود است و راه شهدا همواره ادامه دارد.

شهید محسن مهری پور در سال ۶۶ در جاورسیان متولد شد و پس از اعزام به خدمت مقدس سربازی در سال ۸۷ در حین مأموریت و اعزام به نقاط کمین بر اثر انفجار در منطقه خانلیلی کرمانشاه به درجه شهادت نائل شد.

به گزارش فارس افتتاح واحد تولیدی منسوجات کیف و چمدان در روستای خانقاه، افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای در روستای ایجان، افتتاح واحد مسکونی بازسازی شده و دیدار با خانواده مددجو در روستای مس سفلی، افتتاح مدرسه ۳ کلاسه شرشره، دیدار مردمی و حضور در جشن انقلاب روستای استوه، افتتاح ساختمان مجتمع فرهنگی خنداب، کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح پل دوآب از برنامه‌های استاندار مرکزی در این سفر نیم روزه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول