اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اعلام گزینه‌های نهایی مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در قزوین

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین در بیانیه‌ای گزینه‌های مورد حمایت خود را در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک معرفی کرد.

اعلام گزینه‌های نهایی مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین در بیانیه‌ای از لطف‌الله سیاهکالی مرادی و فاطمه محمدبیگی به عنوان گزینه نهایی مورد حمایت خود در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک نام برد.

در این بیانیه آمده است:

 

ضمن عرض تبریک و تهنیت ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، به استحضار مردم مومن و انقلابی استان قزوین می رساند، با توجه به شرایط حساس کشور و وجود معضلات و مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی، بیش از پیش تشکیل مجلسی کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی که در حوزه قانون گذاری، نظارت و مبارزه با فقر و فساد، رشد و پیشرفت کشور را در سرلوحه برنامه ها و اقدامات خود قرار دهد، امری حیاتی است. مجلس نیز زمانی می تواند در تراز انقلاب اسلامی ایفای نقش نماید که نمایندگانی توانمند، ضد فساد و متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی داشته باشد.

مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانون گذار در کشور و ریل گذار مسیر حرکت دولت است.

 مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مجلس شورای اسلامی می‌فرمایند: «مجلس شورای اسلامی، یک مرکز اساسی و تعیین کننده برای انقلاب است. همه سر رشته‌های امور، به مجلس شورای اسلامی بر می‌گردد.»

بر این اساس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سطح کشور و همچنین در استان قزوین با شعار"نجات اقتصاد کشور"، در طول ماه های گذشته نسبت به پایه ریزی یک ساز و کار اصولی و در راستای تشکیل مجلسی کارآمد اقداماتی را صورت داد.

تبیین و تعیین میثاق نامه جامع، فراخوان و بررسی سوابق و برنامه های کاندیداها و رسیدن به ۴ گزینه نهایی از طریق برپایی مجمع ۱۰۰۰ نفره در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک از جمله اقداماتی بوده که در ماه های گذشته توسط این مجموعه انقلابی صورت گرفته است.

در حال حاضر که به روزهای قانونی تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم براساس نظرسنجی دقیق و علمی که از ابتدا در دستور کار شورا و مورد پذیرش کاندیداها قرار داشته، گزینه های نهایی انتخاب و معرفی می گردند.

بر این اساس آقای دکتر لطف اله سیاهکلی و خانم دکتر فاطمه محمد بیگی در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک به عنوان کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان قزوین معرفی می گردند.

با این اوصاف ضروری است نیروهای انسانی دلسوز به انقلاب و مردم با تمامی امکانات در کمیته های دانشجویی، بانوان، جوانان، اقوام، اصناف، فرهنگیان، ورزشکاران و ... وارد میدان شده و با وحدت و همدلی زمینه را برای انتخاب نمایندگانی کارآمد و توانمند در شان مردم بصیر و فرهیخته قزوین، البرز و آبیک فراهم‌ گردانند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس پیش از این از لطف الله سیاهکالی مرادی و محمدباقر آقاعلیخانی به عنوان گزینه‌های اصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در قزوین نام برده می‌‎شد اما دبشب و پس از پاسخ شورای نگهبان به نتایچ اعتراضات در رابطه با تایید صلاحیت داوطلبین، فاطمه محمدبیگی جایگزین آقاعلیخانی شد.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول