اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

باهدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب، قبور مطهر شهدای شهرستان بهاباد غبارروبی شد

هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر صبح امروز باهدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای بهاباد برگزار شد.

باهدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب، قبور مطهر شهدای شهرستان بهاباد غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهاباد ، فرماندار بهاباد در این مراسم  با اشاره به مقام و منزلت شهدا اظهار داشت:شهدا در حساس‌ترین موقع با نثار جان خود از کیان انقلاب اسلامی دفاع کرده و برای نظام جمهوری اسلامی افتخارآفرینی کردند.

 محمدمهدی خانی زاده بهابادی در حاشیه این برنامه گفت : خانواده‌های شهدا بهترین سرمایه‌های خود را که همان فرزندان هستند، تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

وی در ادامه افزود : همه مسئولان وظیفه‌دارند که خانواده‌های شهدا و ایثارگران را تکریم کنند و در خدمت‌رسانی به آن‌ها کوتاهی نکنند.

فرماندار بهاباد هدف از این اقدام را بزرگداشت یاد شهدا عنوان کرد و تأکید نمود: همه ما موظف به پاسداشت آرمانه‌ای مقدس آنان که همانا استقلال و آزادی است هستیم.

 وی غبارروبی از مزار شهدا را جلوه‌ای از سپاس همه هم‌وطنان قدرشناس از افرادی دانست که با خون پاک خویش غبار ظلم و وابستگی را از چهره ایران زدودند.

انتهای پیام /3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول