اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا به هشت نفر رسید

همزمان با افزایش سریع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تعداد مبتلایان به این بیماری خطرناک در آمریکا به هشت نفر رسید.

تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا به هشت نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ان پی آر، روز شنبه به طور رسمی تایید شد که در آمریکا هشت نفر به کرونا مبتلا شده اند و نفر هشتم مردی بیست و چند ساله معرفی شده است.

این فرد که اهل بوستون امریکاست به تازگی به شهر ووهان چین سفر کرده بود. وی بلافاصله بعد از بازگشت به آمریکا تحت معاینات پزشکی قرار گرفت و در شرایط ایزوله قرار گرفت. به علت پنهان بودن علائم ابتلا به این بیماری برای مدت طولانی ابتلای این جوان به ویروس کرونا بلافاصله تشخیص داده نشد، ولی این امر هم اکنون مورد تایید قرار گرفته است.

 

تا به حال بیش از ۳۰۰ نفر بر اثر ویروس کرونا کشته شده‌اند که اکثریت آنها از شهر هوبی بوده‌اند. همچنین تاکنون ۱۴ هزار نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

روز گذشته یک مرد چینی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در فیلیپین فوت کرد و این اولین مورد ثبت شده مرگ بر اثر این ویروس مرگبار در خارج از چین است. این ویروس به شدت مسری تا به حال در بیش از 20 کشور جهان گریبانگیر مردم شده است.

وزارت خارجه آمریکا از مردم این کشور خواسته تا به چین سفر نکنند و از مسافران امریکایی در چین هم خواسته هر چه سریع تر به کشور خود بازگردند. سه هواپیمایی امریکن ایرلانیز، دلتا و یونایتد پروازهای خود به چین را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرده اند

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول