اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری 17 برنامه توسط جمعیت هلال احمر زنجان در دهه فجر


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به مناسبت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 17 برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و ارائه خدمات پزشکی توسط هلال احمر این استان در دهه فجر اجرا می شود.

برگزاری 17 برنامه توسط جمعیت هلال احمر زنجان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی اظهار کرد: در نخستین روز از دهه فجر که با نام ولایت‌مداری، انقلابی‌گری، پیوند ناگسستنی امت و امام نام‌گذاری شده مراسم ویژه سالروز ورود حضرت امام دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و در شهرستان‌ها نیز دیدار روسای شعب هلال احمر با ائمه جمعه انجام می‌شود.

وی از اجرای تخفیف در هزینه‌های خدمات توانبخشی خبر داد و افزود: از نخستین روز دهه فجر ارائه خدمات توانبخشی با 10 درصد آغاز و تا پایان این دهه در شهرستان‌های زنجان، خدابنده و طارم ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه 13 بهمن امسال به نام تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی، تمدن نوین اسلامی نامگذاری شده است، گفت: برگزاری نشست علمی - آموزشی گفتمان انقلاب اسلامی با حضور اعضای جوانان هلال احمر و کانون‌های دانش‌آموزی و دانشجویی از برنامه‌های این روز است.

میرزایی ادامه داد: سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به نام جوان انقلابی، جهاد علمی، امیدآفرینی نام‌گذاری شده که در این روز اعضای جمعیت هلال احمر استان اقدام به اهدای خون می‌کنند و علاوه بر این مسابقه گام دوم انقلاب ویژه اعضای هلال احمر و کارکنان آموزش ضمن خدمت غیرحضوری گام دوم انقلاب و مدیریت در تجمعات انبوه نیز اجرا می شود.

وی چهارمین روز از دهه فجر را مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید بیان کرد و یادآوری کرد: در این روز عضوگیری از بین علاقه‌مندان و برگزاری دوره‌های آموزشی امداد، کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی درسطح استان انجام می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برگزاری مراسم جشن دهه فجر با رویکرد تجلیل از مقام زن و خانواده، دیدار با خانواده شهدای انقلاب هلال احمر استان از دیگر برنامه‌های دهه فجر در پنجمین روز به شمار می‌رود.

 میرزایی، عنوان این روز از دهه فجر را سبک زندگی ایرانی - اسلامی، اعتلای منزلت زن و تحکیم خانواده دانست.

وی خاطرنشان کرد: معنویت، ایثار و شهادت نام ششمین روز از این دهه است که غبارروبی مزار شهدا توسط کارکنان جمعیت هلال احمر در سطح استان زنجان جزو برنامه این روز می‌باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  قرآن و عترت، وحدت اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما در هفتمین روز از دهه فجر شرکت اعضا و کارکنان در نماز عبادی – سیاسی جمعه و برپایی ایستگاه‌های آموزشی در مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان برنامه این روز از دهه فجر خواهد بود.

میرزایی با بیان اینکه در روز مردم سالاری دینی، عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد، المپیاد ورزشی اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر درسطح استان آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: کاروان‌های سلامت هلال احمر در مناطق کم برخوردار استان زنجان اقدام به ارائه خدمات درمانی خواهند کرد.

وی افزود: در روز جهاد، مقاومت و استکبارستیزی که همزمان 21 بهمن، کارگاه  آموزش توان افزایی و افزایش تاب آوری در حوادث ویژه مشاوران امور زنان در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این ویژه مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار صلح و امنیت برگزار می‌شود.

میرزایی یادآوری کرد: 22 بهمن نیز که با نام حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل هاست شرکت پرشور کارکنان، اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در راهپیمایی 22 بهمن رقم خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش‌های رایگان در ایستگاه‌های مستقر در مسیر راهپیمایی انجام خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ارائه خدمات امدادی با حضور امدادگران و نجاتگران برای شرکت کنندگان در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ارائه می‌شود و عضویت در جمعیت هلال احمر  نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول