اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

عزل و نصب مدیران تا پایان انتخابات در استان البرز ممنوع است

رئیس ستاد انتخابات استان البرز اظهار داشت: تا پایان انتخابات تمامی عزل و نصب ها در استان ممنوع است.

عزل و نصب مدیران تا پایان انتخابات در استان البرز ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نورمحمد فردی، رئیس ستاد انتخابات استان البرز در جلسه همایش فرمانداران و بخشداران از ممنوعیت عزل و نصب در استان  تا پایان انتخابات خبر داد و گفت: باید مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هدف و دغدغه همه دست‌اندرکاران باشد.

وی در این نشست با تاکید بر دغدغه استاندار بر فرمانداران و بخشداران اتمام حجت کرد و خط قرمزها را برای برگزاری انتخابات پیش رو روشن نمود و افزود: عدم موضع گیری له یا علیه کاندیداها، اخلاق انتخاباتی و از فرمان های انتخاباتی است.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران روزهای پر مشغله و سنگین کاری را در پیش دارند، افزود: پیش بینی نیروهای زبده و امتحان پس داده در برگزاری انتخابات که اشراف به قانون دارند، مهمترین تمهیدی است که باید اندیشیده شود که تا کنون اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: همه عوامل برگزاری انتخابات به ویژه دست اندرکاران اجرایی و نظارتی باید مرّ قانون را رعایت کنند تا این رویداد سیاسی بزرگ در نهایت شفافیت و سلامت با حضور گسترده مردم برگزار شود.

وی افزود: معیار اصلی در برگزاری انتخابات سال جاری قانون مداری است و همه مجریان انتخابات از بازرسان، ناظران، عوامل اجرایی، داوطلبان، نامزدها و شهروندان مکلف به رعایت قانون هستند.

فردی خطاب به فرمانداران گفت: تبلیغات انتخاباتی ؛ محدودیت ها و ممنوعیت ها بعد از صلاحیت نهایی نامزدها توسط فرمانداران در جلسه ای به نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی گوشزد شود و آموزش های لازم داده شود.

 رئیس ستاد انتخابات استان همچنین به ‌نقش موثر دانشجویان در برگزاری باشکوه انتخابات در استان اشاره کرد و افزود: دانشجویان و دانشگاهیان  با ظرفیت خوبی که در استان دارند می توانند با ایجاد نشاط سیاسی در جامعه، زمینه را برای برگزاری باشکوه و حداکثری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه فراهم کنند.

فردی همچنین بر آموزش عوامل اجرایی و انتظامی انتخابات بیش از بیش تاکید کرد و افزود: مسؤولان کمیته‌ها و عوامل اجرایی با برگزاری کلاس‌های آموزشی به طور کامل با قوانین انتخابات، آشنا شده و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز طبق قانون با در نظر گرفتن امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی موجود، در فرمانداری ها و ستاد انتخابات استان را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات یاری کنند.

وی افزود: کوچک‌ترین تحرک جانب دارانه از دست اندر کاران انتخابات پذیرفتی نیست و ولو در روز انتخابات هم که باشد، برخورد خواهیم کرد. ما امانتداریم و می‌خواهیم انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

فردی گفت: فرمانداران و بخشداران با درنظر گرفتن تمامی تمهیدات و امکانات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند تلاش کنندو موارد انتخاباتی و حساس آنلاین و به موقع اطلاع رسانی شود. 

معاون استاندار با تاکید بر اینکه فرمانداران و بخشداران برای اینکه بتوانند به این مسوولیت مهم خود به نحو مطلوب عمل کنند باید تمامی موارد مرتبط با انتخابات را به صورت منظم مرور و مورد بررسی قرار دهند، اظهار داشت: رعایت دقیق قانون یک اولویت اساسی برای مسوولان اجرای انتخابات است و در این راستا فرمانداران وبخشداران باید به وظایف خود به طور دقیق براساس قانون عمل کنند.

نورمحمد فردی افزود: ما هرچه داریم از برکت خون پاک شهدا و امام شهداست و خداوند به ما توفیق دهد راه امام را با نائب بر حق اش امام خامنه ای ادامه دهیم.

وی با تاکید بر اهمیت دهه فجر، تصریح کرد: همه با همه توان و امکانات باید تلاش کنیم برنامه‌های دهه فجر خلاقانه و مناسب برگزار شود.

فردی  ابراز داشت: با رویکرد خلاقانه و بر محور هنر باید تبیین ابعاد پیرزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برای جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول