اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

افتتاح و کلنگ زنی بیش از 60 پروژه عمرانی و خدماتی در خاش

فرماندار خاش گفت: بیش از ۶۰ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در دهه مبارکه فجر در شهرستان خاش افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

افتتاح و کلنگ زنی بیش از 60 پروژه عمرانی و خدماتی در خاش

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، صاحب گل صالحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۶۰ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال طی دهه مبارکه فجر در بخش های مختلف شهرستان خاش افتتاح و کلنگزنی خواهد شد.

وی افزود: در راستای تقویت پیوند میان امت و امام روز گذشته نواختن زنگ انقلاب و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در محل مجموعه ورزشی شهدای گمنام خاش صورت گرفت.

فرماندار خاش تصریح کرد: در دومین روز ایام دهه مبارکه فجر نیز در بخش نوک آباد تعداد ۱۵ پروژه در حوزه عمرانی،خدماتی،کشاورزی افتتاح یا کلنگزنی خواهد شد.

صالحی یاد آور شد: کار برق رسانی به ۳۴ روستای فاقد برق مناطق شهرستان خاش نیز به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کلید می‌خورد.

این مسئول بیان داشت: در کنار افتتاح یا کلنگزنی پروژه های مورد در نظر در ایام دهه فجر موضوع دیدارهای مردمی به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نیز در دستور کار است تا با حذف بروکراسی زائد اداری مطالبات و مشکلات مردم به شیوه بهتری مدیریت شوند.

فرماندار شهرستان خاش اذعان داشت: افتتاح و کلنگزنی بیش از ۳۰ پروژه عمرانی،خدماتی و کشاورزی نیز در اقصی نقاط بخش مرکزی خاش نیز در روز های آتی صورت میگیرد.

وی افزود: تعداد ۱۴ پروژه در حوزه‌های مذکور نیز در بخش ایرندگان در قالب افتتاح و کلنگ زنی عملیات بهسازی و زیر سازی معابر شهری،مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)،پارک،خانه بهداشت و...خواهد بود.

صالحی با بیان اینکه ۶ پروژه دیگر در سطح شهر خاش نیز در این ایام کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد گفت: برگزاری مراسم محوری غبارروبی گلزار مطهر شهدای گمنام،افتتاح کانال هدایت آب های سطحی‌‌،افتتاح مسکن مددجویان کمیته و افتتاح ccu بیمارستان امام خمینی (ره)و... از بارز ترین برنامه دهه مبارکه فجر در سطح شهر خاش خواهد بود.

فرماندار خاش با اشاره به ضرورت توجه به مردم سالاری دینی و برقراری عدالت اجتماعی گفت: در روز های پایانی دهه مبارکه فجر نیز به تعدادی از افراد فاقد شناسنامه با همکاری فرمانداری و ثبت احوال خاش شناسنامه اعطاء خواهد شد.

* انتخاباتی‌ خوب و سالم در خاش برگزار می‌شود

همچنین فرماندار خاش با بیان اینکه تلاش ما برای تحقق چهار رکن رقابت،سلامت ، امنیت‌ و مشارکت ادامه دارد گفت: انتخاباتی‌ سالم و خوب در خاش براساس مر قانون انجام می‌شود تا از رای و نظر مردم صیانت کنیم.

وی تاکید کرد: دشمن از تمام ظرفیت خود به روش های گوناگون برای ایجاد شکاف بین نظام و مردم استفاده کرده اما ایستادگی و مشارکت تمام عیار مردم در صحنه های مختلف مانع از پیشبرد اهداف آنان شده است.

فرماندار خاش رمز بقای انقلاب را پشتیبانی و حمایت مردم عنوان کرد و افزود: مشارکت و حمایت مردم سیستان و بلوچستان از انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف ریشه در علاقه و دلبستگی این مردم نسبت به انقلاب و ارزش های امام راحل دارد .

صالحی تصریح کرد: اصحاب رسانه و فعالین عرصه فضای مجازی‌ از توان خود برای آگاه سازی و جلب مشارکت سیاسی مردم استفاده کنند.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول