اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آخرین جزئیات تعلیق موقت پروازهای مستقیم چین/ پرواز 2 شرکت خط هوایی چین متوقف شد

مقام مسئول شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از جزئیات تعلیق موقت پروازهای چین و توقف پرواز 2 شرکت هواپیمایی ماهان و چاینا ساتر خبرداد.

آخرین جزئیات تعلیق موقت پروازهای مستقیم چین/ پرواز 2 شرکت خط هوایی چین متوقف شد

علی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره تعلیق موقت پروازهای مستقیم بین ایران و چین به دلیل بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن به داخل کشور اظهار داشت: شب گذشته به دستور معاون اول رئیس‌جمهور پروازهای مستقیم ایران به چین و بالعکس به طور موقت تعلیق شد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: شب گذشته زمانی که دستور تعلیق موقت پروازهای ورودی و خروجی از / به کشور چین صادر شد، پرواز هواپیمای چایناساتر حدود 5 دقیقه بعد و در ساعت 20:45 روز گذشته وارد فرودگاه امام شد و سپس پس از مسافرگیری از کشور خارج شد.

کاشانی ادامه داد: همچنین پروازهای شانگهای و گوانگجو ساعت 21 فرودگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترک کرده بودند و پرواز برومکه شرکت چایناساتر نیز ساعت 22 روز گذشته فرودگاه امام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترک کرد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار داشت: پس به این ترتیب تا دیشب 3 پرواز از کشور ما به مقصد چین رفت.

وی افزود: همچنین شرکت هواپیمایی ماهان دو پرواز به مقصد شانگهای و گوانگجو داشت که روز گذشته ساعت 21 انجام شده بود، اما چون آن هواپیماها ملکی ایران بودند و باید به کشور برمی‌گشتند، امروز ساعت 5 بامداد و 5:40 به کشور برگشتند و پس از آن هیچ پرواز مستقیمی به/از کشور چین در فرودگاه امام(ره) تا مصوبه بعدی در این باره نداریم.

کاشانی اظهار کرد: البته ممکن است پروازهای کانکشنی نظیر ایرفلوت، ترکیش ایرلاین و امارات در کشور ما توسط ایرلاین‌های دیگر داشته باشیم، اما پروازهای مستقیم در مسیر چین تعلیق موقت شده است.

وی تاکید کرد: همچنین نمایندگان وزارت بهداشت و درمان در فرودگاه به صورت منظم و دقیق از همه پروازها معاینه پزشکی از مسافران به عمل می‌آورند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول